Nonyt! Pyörä ollut ajossa melkein viikon. On kyllä aika mahtava! Pyörän laatikossa vikaa oli senverran, että yhdestä neulalaakerista 2 neulaa lähtenyt paikaltaan. Tuo FMF meni siis vaihdossa Bud HGS putkeen. Tuo budihegsi sopii tälle moottorikokoonpanolle 2 kertaa paremmin kuin fmf, eikä voi kuin kehua tuota budia. Väännöthän siinä on 0/5 verrattuna fmf, mutta kiakuu ja kiertää paljon korkeammalle kuin tuo fatty
Tehoista nyt senverran, että ainakin ktm jäi
Tekniikka nyt siis tämänmoinen :
Pytyn huuhtelut siloteltu ja tasoitettu
Bud Racing kansi 11.20 palotilalla
Bud Racing HGS pakoputki + Doma shorty.
Vforce 3 läppärunko
Mikuni Tmx 38
Vielä pikkutekemistä, kuten kaasarin säätäminen alhaalta (röpeltää 1, sekä 2 vaihteilla eikä kierrä täppiinsä) Tähän ideoita mistä lähetään... Ennen virihilppeitä toimi siis moitteettomasti
Sitten pitäisi vielä ostaa uudet vesiletkut ja kupumutterit kanteen.
Suunnitelmissa olisi talven aikana ostaa tuo jo ennenmainittu Bud racing factory tarrasatsi, ja joku hieman pidempi/vähä äänisempi äänenvaimennin (FMF, Leovince x3 tms)
Mutta, tässä nyt kuvia rempatusta, ja valmistuneesta husqusta
KOMMENTIT / EHDOTUKSET ENEMMÄN KUIN SALLITTUJA !