Juu löyty kyseisellä nimella ja tiesin kyllä aineen mutta eipä ollu käyny mielessäkää
tosin sehän vaan hidastaa aineen kulkua, ei estä, levy/levyt sinne joutuu kuitenki hitsaamaa.
takahäkistä pitää tehä myös irrotettava tässä, ei sitä muuten hullukaan hitsaa
se nyt ei onneksi oo kummonen homma.
löysin myös yammun eri cdi käyriä, aika lähelle nollaa menee ennakko jo ihan vakiona tuolla tehopiikillä, vaikka kartassa ei ookkaan tuota mun 3XP DT200WR boksia, niin vois olettaa että lähellä kulkee nuita. tuo WR malli kun on R mallia tehokkaampi.
Voisin tässävaiheessa tuumasta että on 2-tahtisessaki plussat turbo-ahtamista ajatellen, sytytysennakko toimii pitkälle vakioboksillaki ku kattoo tuota karttaa, huippukierrosten ennakkoa ja pakokaasu ei oo niin pulssimaista, koska mm. paisarin suuri tilavuus tasottaa sitä, miinuksena työläs öljynkierto, (oikea öljy, oikea paine, öljynlämpö, suodatettu, huohotus..). Jos ois laturi tehokkaampi niin tietty sähköpumppu ja oma öljysäiliö ois helppo mutta on se seki tilaa vievä ja kallis verrattuna nelariin.
Naurattaa välillä ku lukee omia vanhempia viestejä kuin sitä mieli muuttuu lyhyessäki ajassa
tulee muuten bensanpaineen mittari tuohon kaasarin sisäämenon juureen linjaan kun ei kymppiä enempää kustanna ja sillä saattaa säästää hermot moneen kertaan
Vaikkei ihmeempiä oo tapahtunu nii pistetääs kuva.