joonasshoo kirjoitti:Nätti husse tulossa
mistäs sait sopivan rattaan pa säätimelle kun itsekkin kamppaillut saman asian kanssa?
Elikkä WR hussen ratas ei käy, mutta purkukoneesta ostin 09SM rattaan ja se kävi.
Mutta nyt taas vähän edetty...
Hiihtolomalla sain koneen kasattua loppuun ja omasta mielestä tuli ihan hyvän näkönen
Nythän tuo on tolla 125cc palotilalla kasattu, joten paljealue on paljon kapeampi kun 144cc kannessa, ja tarkotus miks en levittänyt tota paljealuetta leveemmäks on se, että mun järjen mukaan nyt polttoaineseos räjähtää kauempana männän reunoista, eli mäntä ei lämpiä niin paljoa reunoilta, eli ei laajene reunoilta niin paljoa!?
Kertokaa nyt tietäjät toki mielepidettä tuosta palotila-asiasta...
Mutta toki nyt puristukset ovat kovemmat kun 144cc kannella, eli kertokaapa kuinka hullusti tälläsessä pitäis olla puristuksia?
Tommosella kotitekosella painemittarihässäkällä mittasin 17-18 bar puristukseks ilman bensaa!?
Omaan korvaan kuulostaa ihan liian kovalta
Mittasin myös squishin ja se oli 0,8mm ja aattelin vähän paksumman alatiivisteen heittää että olis noin 1mm squish ja samalla puristukset pienenis...
Tossa vklp heitin koneen kiinni runkoon ja siinä sitten aloin vetämään sähköjä...
n. 6h tappelin että sain kipinän, sitten jätin pyörän siihen ja seuraavana päivänä oli taas kipinä hukkunu?!
Kertokaas myös mikä tämä musta-punanen piuha on ja mihin pitäis tulla?