Joo o, elikkäs jotain pientä on saatu aikaan. Tukijalan rakentelin loppuun saakka, ihan hyvältä näyttää omaan silmään, varsinkin kun ihe tehty on. Samalla muokkasin nuo toiset jalkatapit kiinni ja maalasin ne.
Kyllähän tuo ainakin pystyssä pyssyy
Maalasin vielä valkoseks koko homman:
Tuo tukijalkahan on yksi enduropyörän varusteista, joten voin kohta sanoa että tämä on "täysin enduroksi rakennettu"
Noh, kaikinpuolin muuten mutta moottorihan ei tässä tietentään kovin enskaluonteinen ole.
Uusi kampura ja tiivistesetti tulivat, tänään varmaan kasailen konetta. Sylinterin jos sais ens viikolla, niin sais jo savut ulos.
O-renkainen pakoaukonlaippa saapui rapakon takaa, jos ei nyt enää syle öljyä tuolta välistä.
No mittarin nopeusanturille piti porata reikä jarrusatulaan, sattuhan se onneksi kohilleen. Samalla vaihdoin myös uudet jarrupalat. Koneen lämpötilan- ja kierroslukumittarin anturit asensin myös paikoilleen.
Johtosarjan rakentelua:
Elikkä nyt on kaikki sähkötykset valmiina, mittari pitäis vielä kalibroida kohilleen.
Uudet kytkin- ja jarrukahvat sekä kaasuvaijerin ja alkuperäisen kytkinvaijerin laitoin paikoilleen:
Kotarin valokatkaisija, uuvet peilit ja tupit paikoillaan, ihan hyvältä vaikuttaa.
Eli kuten noista kuvista näkikin, aika paljolti on jo edetty. Nyt tämän hetken kuvia koko härpäkkeestä, ja vielä ihan kunnon kuvia.
Eli uuvet muovit yms. laitoin paikoilleen. Rupeaa näyttämään jo mopolta, varsinkin kun saa ne tarrat ja penkinpäällisen tuohon.
Saattavat jo olla ensviikolla täällä, kun maanataina lähettivät ne.
Eipä tämä enää paljoa muuta puutakkaan kuin sitä sylinteriä, niin sais savut pihalle tästä.
Noh, jos sitä tänään kasailis koneen pyttyä vaille valmiiksi, ja etuvilkuille rakentais kiinnikkeet.
Seuraavaan kertaan.