Joo. Laitan sitten kuvia kun saan säätöihin. Säädöt siis yhä hukassa.
Alkuperäinen ongelma on se että pyörä nykii täydellä kaasulla sekä tasakaasulla ajettaessa vauhdista ja vaihteesta riippumatta. Ei nyi paljoa mutta se on äärimmäisen häiritsevää.
Tehojen puutteesta en osaa sanoa mitään kun en viitsinyt revitellä uudella moottorilla mitään huippuja tai kokeilla miten hyvin lähtee. Kulkupuolesta voin sanoa sen verran että pyörä kulki aika kevyesti 80km/h.
Yritin säätää aluksi neulan prikkaa sekä ilmaruuvia, ilmanputsarin kanssa sekä ilman tuloksetta. Aina nyki.
Venttiilit säädetty ja välyksiksi laitettu googlen suosittelemat 0,10mm imupuolella ja 0,15mm pakopuolella.
Luin myös huhuja että noiden moottorien mukana olevat denson tulpat saattaisi olla feikkitulppia ja aiheuttaa jonkinnäköistä oirehdintaa. Täytynee hakea uusi tulppa kun ne eivät ole mahdottoman hintasia ja sillä saa karsittua ainakin yhden mahdollisen vikapaikan pois.
Kokeilin tuossa äsken 115 pääsuuttimella neulan sokan ollessa keskimmäisessä välissä. Tulos: moottori sammuu kun kääntää vähänkin kaasua. Sammuu myös ryyppyä annettaessa. Vaikuttaa siis aivan liian isolta suuttimelta, onhan se toki 13 kokoa isompi kun edellinen.
Laitoin neulan sokan nyt ylimpään loveen ja käyn tuossa päivemmällä kokeilemassa sillä kokoonpanolla. Nyt ei enää viitsi kun eivät naapurit varmaan tykkää hyvää.
Mikäli ei toimi tuollakaan kokoonpanolla, lähden seuraavaksi kokeilemaan 110 kokoisella suuttimella, jonka jälkeen lähden laihentamaan seosta alkuperäisestä eli lähden liikkeelle suuttimesta 95 ja siitä alaspäin tarvittaessa.
Mikäli ei vieläkään tule tulosta niin käännän katseen taas noihin surullisiin sähköihin.