Niin siis, tulppa oletettavasti kastuu kun yrittää käynnistää?
Voisko kaasari tulvia (jos tulviikin suoraan imukaulaan bensaa).. sekin kun voi olla mahdollista.
Palotilan tiiviste voi myös vuotaa, jos on jäänyt huonosti.
(tuskin, yleensä kun näissä on aika hyvin sopivat tiivisteet.. vaikka ostaisi halvimman sarjan)
Ja minkä jälkeen just tuo ongelma ilmeni? Eli 'mustaa nestettä' kampikammiossa.
Kampikammiossa kun ei pitäisi olla paljoo polttoainetta muutenkaan, kun sylinterin ottaa irti. Ellei tosiaan kaasari ole tulvinut, tai jotain muuta nestettä päätynyt sinne.
Eikä pakoputkeen ole päätynyt vettä tms.? Vaikka vaimentimen kautta
Ite oon aina toiminut niin, jos on tullut joku 'omituinen vika' jolle ei keksi järkevää syytä, niin oon purkanut niin kauan kunnes sen aiheuttaja on löytynyt.
Voisko kaasari tulvia (jos tulviikin suoraan imukaulaan bensaa).. sekin kun voi olla mahdollista.
Palotilan tiiviste voi myös vuotaa, jos on jäänyt huonosti.
(tuskin, yleensä kun näissä on aika hyvin sopivat tiivisteet.. vaikka ostaisi halvimman sarjan)
Ja minkä jälkeen just tuo ongelma ilmeni? Eli 'mustaa nestettä' kampikammiossa.
Kampikammiossa kun ei pitäisi olla paljoo polttoainetta muutenkaan, kun sylinterin ottaa irti. Ellei tosiaan kaasari ole tulvinut, tai jotain muuta nestettä päätynyt sinne.
Eikä pakoputkeen ole päätynyt vettä tms.? Vaikka vaimentimen kautta
Ite oon aina toiminut niin, jos on tullut joku 'omituinen vika' jolle ei keksi järkevää syytä, niin oon purkanut niin kauan kunnes sen aiheuttaja on löytynyt.