Tänää säädetty taas mm. trz:n parissa.
Tuli vähän pelästyttyä, kun kiihdytys liikenneympyrästä kakkosella kierrokset jotain 12k rpm ja yhtäkkii sytkä loppuu. Tulpanhattuhan se vaan onneks irtos. Vissiin tärisee motti jonkun verran noilla kierroksilla ja se käy tulpanhatun päälle, vaihdoin ton uuden hatun nimittäin just hiljakkoin, kun vanha oli meni kehnoon kuntoon. Toi uus ny ei hajonnu mitenkää, mut rupes irtoilee ain ku kiekat 12k : D Voi olla et sain sen nyt patentoitua paremmin kiinni.. Joku harmaafergun hattu ni vähä erilaisee vekottimeen tarkotettu.
Eli uus kannentiiviste kokeilussa, joku 10km lenkki ja vettä menny riittävästi. Semmone fiilis et lyö perhana hanskat tiskiin koht. Ukkokin tuli sitte siihe ja pohdittii et mikä siin voi olla. Sil tuli mielee et jos mä oon sylkkää viilannu liian paljon jostain ja vesitila menny puhki. Miettisin sitte sitä ja alko vihdoin hahmottumaan, et ei perr eihän siin varmaan kansi ole vuotanutkaan viimeaikoina. Ei mm. syylärist lennä veet naamalle kaasutellessa, eikä tee muutenkaan painetta järjestelmään. Miettisin aikasemmin et varmaan termostaatti estää ton, ettei vettä lennä sil taval syylärist, vaik kansi vuotaakin. Tuli sitten mieleen sylkän alatiiviste, et perhana siel taitaa olla "vialliset" tiivistemassat, eli sellane kehno tuubi sattu kohalle, joka ei kuivunu ikinä.. En ollu muistanu vaihtaa kunnollisia tilalle, kun huomasin asian jossain muussa yhteydessä. Eikun sylkkää nostamaan ja eihän siellä mitään massoja ollu enää jäljellä. Eipä siinä, uudet massat ja masiina läjään, nyt massat kuivumassa. Huomen tai perjantain uutta testiä.
Tuntuis et tossa se vika oli 99% varmuudella