TZR 125 -89

_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 6.7.2012 12:16

Johan on taisto menossa! Kyllä sen uskon että isommalla kaasarilla saadaan lisää puhtia joka paikkaan, mutta jossakin se menee raja siinäkin, eli liian iso on pahasta. Kyllä on suunnitelmissa hankkia isompi kaasari tässä kunhan löytää semmosen järkihintaan, mutta ois sitä tarkotus vaihteeksi ajellakkin.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 8.7.2012 22:34

Iltaa! Tuli tänään tehtyä todella asiallinen visiitti enon luokse, josta löytyi 34 mikken kaasari ja jonku yamahan enskan iskari (ollut 250 yz sillä kii). Vois täältä mökin varastojen kätköistä ettiä tarpeet diy imukaulaan ja sit ku pääsee kotiin niin hitsailla kokoon. Kuvia kansalle:
Kuva
http://i1150.photobucket.com/albums/o612/_rieska_/2012-07-08220020.jpg
http://i1150.photobucket.com/albums/o612/_rieska_/2012-07-08220008.jpg
Kuva
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut Clutch » 9.7.2012 15:43

Noniin asiaa :)
Paljonkos mikke kustansi? :P
Korotat sitten vähän myös perää, jos iskari ei ittessään korota.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 9.7.2012 16:36

Perän korottamista katon sitten ku on sen aika. Sukulaiselle sukulaishinta ja eipä mulla tarvinnu nuista köyhtyä yhtään ja muutaman vinkinkin sain noiden koneiden roplaamisen suhteen. Tuosta ei kyl oo mitään varmuutta sopiiko iskari detsiin, mut onpahan ainakin tallintäytettä :lol:

Niin ja jos kellään sattuu olemaan detsin kone, imukaula, läppärunko lähellä niin viittiskö mitata pultin reikien välin, eli siis kuinka ison metallilätkän siihen imukaulaan tarvii ;)
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut Clutch » 9.7.2012 17:04

No mikä projekti tää on josset laita sitä iskaria sopimaan :|
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 13.7.2012 19:34

Ei ole joutanut mitään isompaa kaasaria/iskaria vaihtelemaan, joten tällä kokoonpanolla mennään.
VIELÄ :seko:

Mut joo pitemmittä puheitta vois taas kertoo jotain järkevää. Aamulla oli tarkoitus lähteä kaupungissa käymään samalla kun serkku menee töihin.... 7 aikaan :lol: , kauhee taistelu ja en siltikään saanu kammettua itteäni ylös sängystä ennen kuin 7 aikaan, puhelin soi ja kysyttiin oonko tulossa kyytiin. Vastasin et joo menee pari minsaa ja kauheeta tahtia vedin vaatteita niskaan ja ehdin kuin ehdinkin suureen cityyn vievään ilmaiseen taksiin 8) . Mukaan tarttui tulppia ja mansikoita :lol: . Sitten pienempää pääsuutinta kehiin ja isompaa tk:ta, toimii huomattavasti paremmin ja tuossa pytyssä on ihan oikeesti VÄÄNTÖÄ, mutta kyllä se ihan kivasti naukaisee urku aukikin (helvetti ku pelottaa välillä).

Laitetaas nyt vähän kuvaakin (tuli hommattua yzf-katesarja kun sain halvalla ja siitä on toi loksu lähtöisin, imo aivan helvetin hyvin sopii ku vertaa kotkan loksuun):
Kuva
Ajon jälkeen tulppa näytti jotakuinkin tuolta, mun mielestä röpöttää hiukan kun ei oikein kaasua vemppaamatta jaksa vetää 5 ja 6 vaihteella ja tulppakin taitaa puhua samaa kieltä...

Tuli siitä leiboneesta 125 vika ylikoko pytystä tehtyä portmappi, siitä voin ottaa kans kuvan jos jotakin kiinnostaa ja etenkin jos joku muukin on sellaisen tehnyt niin vois jakaa luomuksensa ihan vaan vertailun vuoksi.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut Clutch » 13.7.2012 23:17

Hyvännäkönen tuo etuloksu nytten :)
Mutta maski vois ottaa tarraa taikka väriä pintaan :P
Ja sitä korotusta perään ku on yz-takalipsu ni aijjj että 8) namnam
MSJD
Pyörä:
Suzuki S
Paikkakunta:
Tammela
Liittynyt:
2.2.2008 11:49
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut MSJD » 14.7.2012 18:20

Jätä noi teini korotukset pois ja vaiha vaan se parempi iskari. Varsinkin kun enskasta kyse. Ihan perseestä ajaa enskaa jos perä on taivaassa...
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 14.7.2012 18:39

Joo, ei se tuon korkiammaksi enää nouse. Nytkin jo tuntuu melko korkialta (painopiste) ja en nyt kuitenkaan ole ihan lyhyimmästä päästä (reilu 180cm). Tuolle keulalle pitää jotain vielä kehitellä kun ei oikeen oo tuntumaa karkealla soralla kovaa ajaessa, detsi topikissa tais olla ohjeet tuon jäykistämiseen.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut Clutch » 17.7.2012 8:58

Ei kyllä Dt:llä ihan enskaa ajeta :P Ehkä todella kevyttä sellasta..
Jouset ainaki antaa periks ja varmaan jottai hajoiski jos oikee kunnolla ryskyttää.
Ja nimenomaan, toisen takakepin vaihto olis siksi juuri aiheellinen.
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 17.7.2012 11:59

Nyt kyllä höpötät, hyvinhän tuolla ajaa kunhan vaan on kunnon rupulikumit kiinni! Sen jälkeen on vaan kuskista kiinni minne pääsee ja kuin kovaa ;)
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut Clutch » 17.7.2012 21:23

Kyl se aika hepposen tuntuselt tuntuu ajella ees mökkitietä lujaa :D
juvee_
Pyörä:
Suzuki Sv 650-S & Honda Monkey Orkkis & Suzuki GT 125 -75 Ikuisuusrojekti
Paikkakunta:
Kuopio & Heinävesi
Liittynyt:
27.3.2009 17:50
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut juvee_ » 17.7.2012 21:42

Pistä vaan joku himojäykkä takaiskari taakse niin sitte keulii tosi helposti :lol: No ei ehkä kuitenkaan, vähä jäykempi ku alkuperänen pomppujousi.. :)
Specs: M.A. Ported Cylinder & Modified Head, Wiseco Piston, Ktm Exhaust, V-Force 3 Reed Valve System, 34 Dellorto VHSB Carburettor, Cr 125 Inlet Manifold, Pro-air Filter = Going to kill husses:DD
UsD DeZZi härpäke ---> http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo1533/ kahtokkee ja ihmetelkee !
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 17.7.2012 22:11

Aa niin joo, nyt tiiän missä vika ku ei nokka nouse kiihyttäessä :lol:
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: DT 170 R -90 ja TZR 125 -89

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 20.7.2012 15:36

Putken suunnittelua, saa nähä tuleeko mitään :lol: . Tuli käytyä kemppikaupassa kysymässä tarjousta koneesta ja samalla pääsi koehitsaamaan semmosta, voi taivahan vallat että oli helppo käyttää ja tuli hyvää saumaa :eek: . Semmonen sitten ku on rahaa, nyt mennään kaasulla ;)