Joo pidetään nyt järki kuitenki mukana ku kyseessä aika alhasen hintaluokan kevarin niin jätetään ne öhlärit ja maguran jarrut sitten isompiin pyöriin. Omaan silmään t-palat täydelliset hopeina. Kuten väritys muutenkin itsestä
No mutta joo sitten asiaan
Alkoin ihmettelemään että miten tässä ei ole vetoja, Savuttaa, vuotaa änkän päästä öljyä niinkuin rännistä, koko änkänpää musta. Säädettiin eestaas mutta ei mitään eroa. Sitten nuuhkaisu syyläriin selvensi asiaan, vedet katoili ja pakokaasu haisi
Eli kannentiiviste...
Onneksi oli tallissa varalle athenan 170cc yläpään tiivarisarja, Eikun yläkerta auki, tiivisteet ja kasaan. Samalla huomasin että pa säätimen muovikiekko mihin vaijerit tulee on halki ja toinen vaijeri irti eli pakoaukon säädin oli ala-asennossa
, Lukitsin sitten yläasentoon ja testille, ja se perkele vetää ja hyvin vetääki
Sitten sillä onkin ajeltu noin 300km ilman ongelmia, on se vaan hauska peli
Takakumi minkä ostin nyt talvella jolla ajettu n. 200km, joku viiltänyt koko kumin auki, varmaan naulasta tullut kun jossain metässä ajeltu... No tänään kävin sitten laittaa sen michelin pilotin 150 leveen tilalle, uuden michelin pilot powerin ja nyt 160/60
Perinteinen, "menikö parempaan suuntaan?"
Tuossa joku pikku keulapätkäki, Pitää goprolla kuvailla joku päivä parempaa
https://www.youtube.com/watch?v=VwvYt3DJyAcPyöräkin myynnissä ja ois kova kiire saada pois auton alta kun hirvee autokuume !!!
Ei tekis yhtään mieli luopua mutta pakko... On niin pirun hauska laite.
http://www.nettimoto.com/yamaha/dt/1864849-patesieni