Kuva oli isän ottama, luuletko jos tulen tommosii aikoihi kotia nii miul on aurinkoisissa keleissä otettu kuva katteista, varsinkaa et säilyttäsin niitä autoni konepellillä tuoreissa maaleissa
Noh tänään ei todellakaa oo miu onnenpäivä ja tässäpä teille romaania mitä tapahtunu.
Ensin kasattii pyörää kaverin kanssa ja saatii kaikki toimimaa, Saatii pyörä toimimaa kaikinpuoli ja mentii kaverille päi sitte. Noh mitenkä siinä sitte kävikää... Ajettii semmosta pitkää suoraa ja siin oli risteyksiä joista käännytää kadulle jossa kaveri asuu. Noh kaveri päätti keulia kotkalla siinä edessä ja vilkasin lämpömittaria ja kun nostan päätä nii kaveri on yllättäe tehny äkkijarrutukse ja meinaa kääntyy (kotkassa ei toimi jarruvalot eikä takavilkut) ja minä oon suoraan ajamassa kylkee. Jarrut lukkoo ja kaveri onnekseen tajus kattoa taakse ja kerkes kummatki tekemää ripeän väistöksen, mut silti kolahti kylki kylkeen (vauhtia oli joku 50 koska ei tosiaankaa kerenny jarruttaa ku sekunnin), kaaduttu ei kuitenkaan. Kolahuksen jälkee jalka tuntu perkeleen kipeältä ja kävely sattu. Silti ensimmäisenä tutkimaa mitä kävi. Kuskin jalkatappi paskaks sekä takakaatumatapit takaa, kotkaan ei tullu naarmuakaa
Itellä neljä tasaisin väliajoin olevaa viilto haavaa jotka kai tuli kotka jalkatapista, tiedä siitä. Otin syyt niskoilleni tosta, mitäpä en tiehen kattonu tommoses kohtaa ja ei kaveri siitä moksiskaa ollu, enempi sitä huoletti tuo miu jalka.
Nooh, sitte ajeltii kavereide kanssa tätä iltaa. Tossa tunti sitte päätin lähteä kotiin yksin. Kesken suoran jossai 50 vauheissa ja kierrokset matalalla alko kuulumaa rohinaa taas koneesta jostai helvetin kovaa (aikasemmi oli kanssa rohinaa tullu mut se katos mystisesti vaikka sitä hetken kuulukin). Vilkasin vannetta ettei se siellä meukkaa ja se oli ok ja tuli tunne et nyt äkkiä perkele kiinni moottori, tässähä ei tietenkää ole tappokatkasijaa toimimassa eikä moottori sammu jos pistän virrat kiinni (tuota ongelmaa en oo saanu selvitettyä) jote pitää hidastaa ja sammutus tapahtuu paikallaa vaihe silmää laittamalla (tiedätte kyllä). Noh, enpä kerenny ku alottaa hidastamaa nii ensi alko booaus, sit pysy käynnis matalil kierroksil ja sit kone sammu itestää vauhista. Tälläkään kertaa ei nykäisyä eikä mitään joten TOIVOTAAN, et mäntä meni koska puristukset nyt ainakin poissa ku kokeilin 3m työntää ykkösellä (JA MITEN VITUSSA TUO MÄNTÄ NYT JO LEIPO?!). Kampikammion puhistin enne männän laittoa annettujen ohjeiden mukaan...
Kaverit tuli jeesaa kotii työnnön ja nyt on hyvä mieli jalka paskana, räsä leiponeena, nyt ei tosiaankaa kiinnosta mikää vittuilu kasaus taidoista koska 100% varmasti tämä leipomine ei ollu mitenkää minun kasausten syy vaa vika oli nyt aivan jossain muualla ja tuo rohina tässä nyt ihmetyttää... Vinkkiä mikä sieltä meni ?
Pyttyä en nyt saa otettua irti koska jalkaa koskee aivan perkeleesti, väri ei ole muuttunu eikä turvotusta ole joten murtunut kai tuo ei ole, jos huomenna jatkuu nii käyn lääkärissä tarkistuttamassa
Kuitenki tässä ois nyt kuvia ku pyörä oli vielä moottoriltaa ehjänä, tosin kuvat otettu rytäkän jälkee jote puuttuu matkustajan tappi ku otettii kuskille nyt hetkeks seki et saan uuden tilalle.
Itse tykkäsin tosta, tarratki sopi omaa silmää mut ehkä takakatteen etuosasta ois voinu tähden jättää pois.
En parempaakaa kolaroitavaa löytäny. Osumaa tuli samaiselle puolelle ja niinku näkyy, kotka ei ole moskiskaa
Ei vituta ei, kunha pytty on ehjä nii kaikki on okei, jos männästä selviää jotai nii toivonmukaa ton sais jotenki vaihatettuu uutee ku noin nopeesti vaa yhtäkkiä väljistyy ja menee paskaks