Siinä myös toinen fillari!
Liika aika etenkin näin ennen kirjoituksia aiheuttaa suuria ongelmia pääkopassa. Kuka nyt voisi olla niin tyhmä että kiinnittäisi tzr lohkon deeteen lohkoon.
Muuten täysin samanlaiset mutta reipas porras tuolla imupuolella ja hitusen eroa myös runkolaakerin voitelusysteemissä, muttei mitään maatakaatavaa.
Joo, niin se tuli sitten soviteltua yhteen. Ajattelin ensin että uusin laakerit vaihteiston puolelle ja runkolaakereina käyttäisin detsin vanhoja, jotka olivat kunnoltaan todella hyvät. No sitten laakereita irrotellessa tuli huomattua että detsin rikkinäisessä lohkossa on hyvät lakrut, joten otin siitä kaiken mitä irti lähti. Voitelin laakerit 2-tahtiöljyllä kun ei ole mitään tietoa milloin tuo alakerta pääsee käyttöön ja sitten vaihtelin osat tzr lohkoihin ja iskin alakerran pakettiin.
Kaikki rullaa nätisti ja äänettömästi, ilman turhia klappaamisia. Kytkin ja yksi lukkorengas ainoastaan puuttuu että tuo olisi käyttövalmis, siitä mitä tuolla tehdään on vielä suuri kysymysmerkki, voin myydäkkin jos joku vaan tarvii.
Sitten viimeisenä ilmoitan että ostan dt tai tzr 125 kytkimen (tarve olisi kahdelle) ja käytännössä ihan sama kumpia ovat, kunhan on halpoja