Noniin, viikonloppu takana ja pyörä tässä kunnossa:
Ensimmäiset kunnon sauhut otettu. Ajokuntoinen, sinänsä mit alakate puuttuu ja kiekka mittari vielä irti, ja pulttien viimenen kiristys tarkistus. Sigma kiinni ja olisiko sitten siinä?
Eilen olin lähtemässä testilenkille kun kasatessa huomasin että y.p.v.s muovikiekko mihin vaijerit tulee kiinni on paskana... Se siitä sitten kiekko lukittiin ala asentoon.
Testilenkille lähtiessä kytkin ei toiminut... Eli kasaus virhe kytkimessä joten joutuu purkamaan.
En jaksanut eilen ottaa irti kun koko viikonloppu mennyt tiivisteiden kanssa sählätessä kannentiivisteeksi jäi vakio tiivisteen keskilevy, joka oli muistaakseni 0,24mm paksu. (normaalisti kolme levyä, nyt yksi) ja alapäähän 0,25mm paperitiiviste. Sitten! kampikammiota tyhjennellessä Yritin ottaa silleen ettei mene. En usko et meni, jos meni nii ei menny kyllä paljoa. ¨Mut eihän sitä ikinä voi sanoa varmaksi...¨:lol:
sinne siis pääsi vettä sit kuitenki, ja aika paljo
onneks huomattiin ajoissa ja saatiin asia korjattua kaverin tallissa jossa siihen sopivat vehkeet löytyi...
Tänään tuli suuttimet, emulsio putket, ryypyn hilut ja neulat... jumalauta niitä on, ja paljo...
ja niin on myös säätämistä, emulsio putkia on kaksi ar perheestä ja kaksi ab perheestä.
säätämistä siis riittää... toivottavasti sais penkkiin niin kaasarin säätäminen onnistuis helpommin, onneks on se vanha letkukikka millän näkee meneekö seos laihalle vai rikkaalle
Siinä saksasta tilattuja suuttimia, aika halvalla saatiin noin -50% halvempia kun suomessa, postit 15€...
Joten jos toi paketti tuol makso 84€ nii suomessa olis kostautunu johonki 168€?... kallista on...
Tästä jatkamme kytkimellä huomenna.