Joo, nuo sähköviat on aina vähän tommosia, ensin revitään hiukset päästä ja vittuunnutaan oikein kunnolla ja sitten kun ne viat selviää, niin naureskellaan vain... Pitänee jatkaa hiusten repimistä
Detsissä nyt 240 pää ja 40 tk ja muuten hyvä mutta liian iso tuo ps, tosiaan vaihdoin tuon avarretun ilmanputsarikotelon vanhan tilalle, kun loppuu suuttimet kesken enkä oikein innostunut ajatuksesta ostaa lisää
Iltaa ja päivää! Tänään tuli käytyä paikallisella hiekkamontulla ihan kahden mopon voimin. Loppuunajetut takarenkaat takasivat paskan pidon ja huonon kiipeämiskyvyn, mutta mukavaahan tuo kuitenkin oli.
Niin ja tosiaan tässä taannoin tein akulle uuden telineen uuteen paikkaan.
Sitten tietenkin hiukan detsistä kuvia samassa paikassa, kylläkin mäen puolivälistä eikä tuosta pohjalta
Tuossa vasta kaksi kertaa detsillä noustu
Ja siinä tosiaan mäntyä vasten kun kuskilla meinasi kunto loppua kesken
Kävin yksikseni silloin ajelemassa ja paha yhdellä kädellä ajella, toisaalta eipä siinä hirveetä kattomista ole kun takarengas aivan sileä, niin ei kiipeämiskyky ole kummoinen.
kymefighter
Pyörä:
Yamaha DT125 & EX Tappaja TZR129 osina myynnissä!!
Heh, kylläpäs täällä läppä lentää. Kiinantilaus tuli, siis ledejä aika helvetinmoinen läjä, aluksi piti tilata suomesta mutta suolainen 50sentin kappalehinta sai toisiin ajatuksiin, joten tilasin sitten isomman läjän RGBYW väreissä, eli 250 kpl kutakin. Tarkoitus olis tetsariin tehdä takavalo ja vilkut niistä ja jotain muutakin sitten kun vaan keksii. Voin myydäkkin niitä jos kiinnostaa, eli vastaavia kuin kouluelektroniikassa myytävät superkirkkaat ledit.
Eiköhän me järkihinta saada setvittyä niistä ledeistä, vastuksia ei sitten ole joten sen valon käyttöiästä en mene takuuseen. Gsf dyno on tosiaan tän hetkinen prokkis, eli yksinkertainen kytkentä jolla muunnetaan valopuolalta tulevaa jännitettä 0,5v jonka sitten mp3 tallentaa äänitiedostona muistiin ja se äänitiedosto muunnetaan sitten ns. dynokäyräksi, josta näkee vääntö- ja tehokäppyrät. Aiemmin oli ongelmana häiriön määrä, joka johtuu hiukan vääristä komponenteista (15kohm vastus 10kohm sijaan), jota sittemmin on koetettu korjata konkalla joka on sijoitettu rinnan noiden diodien ja vastuksen kanssa. Reeni jatkuu kunhan jaksaa pyörän laittaa tulille ja käydä ajelulla.
Kotidynot on vielä testaamatta ja pyörä muutenkin lähinnä seisonut tallissa, kun ei oikein tuolla veden ja paskan keskellä jaksa käydä ajelemassa. Kesällä tyhjentyi se asetyleenipullo ja hitsausvehkeet meni sitten siinä, mutta nyt tässä selvittelin hintoja niin 50e ois rovaniemella pullon katsastus (luulin kalliimmaksi) ja sitten woikoskelle pitää lähettää pullo täytettäväksi ja se tekee jonku reilun 100e. Ei halpaa mutta halvempaa kuin migin ostaminen joten vois tässä alkaa touhuamaan pulloa suomenympärysmatkalle . Englannin yo-koe tuli ja meni, ei siitä sen enempää ja ruotsin koe odottelee perjantaina . Sitten vois alkaa tosissaan laittelemaan jokaista kolmea projua eli: Detsin viimeistely, tetsarin valot ja selvitys miksei lataa akkua ja tunturi cityn projektoinnin jatkaminen ja viimeisten osien noutaminen yrskältä. Hommaa on mutta eikö se ole tämän lajin ideakin
Tuli pistettyä kaikki ylimääräinen osanen myyntiin ja niitä on muuten helkkarin paljon ja osa on myynnissä sellaiseen hintaan ettei paljoa köyhdy. Kunhan sais tallia tyhjennettyä sen verran että mahtuu kääntymään