Ei tämä tähä projektii oikeestaa liity mut sanottakoo silti.
On taas hyvä mito tullu saatuu, myyjän mukaa hyväskunnos sun muuta...
Noh luettelen tähä viat mitä tuli huomattua 10km testilenki aikana ja muutenki.
-Ei käynnisty startil kylmänä oikei millää (onkos näis muutenki automaattiryyppy ? )
-Tyhjäkäynnil ei pysy eikä parane mihikää suuntaa pyörittelemäl
-Lämmöt pysähtyy 50-60 välille (eiline testilenkki oli nii lyhyt ettei tullu ajatelleeks)
-Ei kierrä 10 tonnia pitemmälle ?! Piikki muutenki tuntuu aika laiskalta et joko pakoauko säädi jumittaa koska alhaalta lähtee suht hyvi mut ylhäältä ei...
-Valoissa jotai häikkää, pitkät ei pala, toine takavalo ei pala, valot räpsii jos ei oo käynnis.
-Takajarrupalat uupuu kokonaa
-Nopeusmittari ei toimi (kuulemma vaijeripoikki)
-Runko kiillotettu suht hyvi ja suht päi helvettii... Enne ollu musta koska ei oo vaivauduttu tota etuosaa t-paloje luota kunnol vetää, joko rungon maalauttaa uusiks tai sit kiillottaa yläosan vaa loppuu asti ettei näytä tommoselta keskejääneeltä
-Vanteide reunat aika karun näköset ku kiillotettu vaa jotenki
-Sähköis näkee heti jokusen patentin ja sähköteippiä siel tääl ja neki repsottaa
-Visiiri, pleksi tai ihansama mikä tuo nyt on kumminki etukatteen tuo pleksijuttu tummennettu vaa maalil vetämäl päälle jotenki ja sen on näkönenki...
-Katteiden ruuveja ei olla vaivauduttu edes ruuvaamaa puolta asti pidemmälle et mitenkä sit muual ?
Pitäsköhä tästä sit tehä jonkunäköne pien pelastusrojekti ? Ajattelin et katteetki kyl pitäs vetää uusil maaleil nii vois tehä tästä vähä toista rojua matkie ratapyörä näköse laittee ja perus asiatki ois vähän paremman kuntoset eikä vaa niin ja näin...