Kaasarin ryypyn mekanismi vaihdettu, tyhjäkäynti säädetty.
Squis mitattiin uudestaan varmuuden vuoksi. 0,81mm ja tarkoitus oli saada 0,8mm, tarpeeksi lähellä on.
Helvetisti voimaa kyllä on. Jaksaa mennä hyvin, korkeita kierroksia en vielä ole kokeillut, luulin eilen vaihtaneeeni kerran vaihdetta 7-8krpm koska tehoa oli mukavasti, tänään kun kierrosluku mittari oli kiinni tajusin että eilen olin vaihtanut siinä 5-6,5 krpm tienoilla... Eli voimaaa on!!!
Ensimmäiset kyläbilikset heitetty, ajoa tuli n. 30km. Ilman ongelmia, todella hyvin menee, alusta toimii, kaikki toimii. Olen tyytyväinen saavutukseeni!
Alakate laitettiin kiinni ja kiekka mittari toimintaan.
Putken vuoto korjattiin.
En tosta ignitechin sytkästä tiedä. Siin olis kyllä y.p.v.s ohjelmointi ja kaikki hienoudet mutta toisaalta säästäis 280€ ainakin.... ja säätämiset ja penkittämiset päälle.
En ainakaan ensimmäiseksi sitä hommaa, ens kesäks ehkä? Rahaa se on se almoust kolme hunttiakin...
Tästä jatkamme huomenna!!
Yamaha kiittää ja kuittaa.
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!