Tänään laitoin putken paremmin kiinni, muokkasin myös samalla änkän ulostulo kulmaa kun muuttui. Ekat koe-ajotkin vedin, eka lenkki oli pettymys, kytkin ei irrota, eli siis vaikka kytkin on pohjassa niin pyörä liikkuu, sitten kulkupuoli oli tosi hikinen, vääntöä oli kyllä mutta kävi kauhean raskaasti. No, avasin kaasarin ja vaihdoin ensin pienemmän pääsuuttimen ja rupesin löysäämään tk suutinta, kun hokasin : vittu tää tyhjäkäyntisuutin on melkein irti
Sen jälkeen kiristin suuttimen, lisäsin laatikkoon öljyä jotta kytkin pelaisi paremmin, kaasari kiinni ja testilenkille. Edelleenkään ei kytkin pelaa kunnolla, vähän paremmin kumminkin, mutta kyllä muuttui käynti, paljon terveemmän kuuloinen kun äsken oli, sitten kulkupuoli, kolmonen päällä avasin vähän kaasua, ehkä vähän yli puoleenväliin, prötää piikkiin asti, sitten rykäs ja lähti repimään niin perkeleesti! Jumankauta täähän kulkee, vääntöjä riittää, ei paljon tartte huudattaa
Ei vaan viittiny paljon ajella kun on pyhä kumminkin. Huomenna olis luvassa uusien ketjunkiristimien teko ja jos kerkee niin vähän hakee säätöjä.