Juuuso22 kirjoitti:Meinasitko maalauttaa/maalata noi koneen pultit vai hommata valmiiks siniset jostain? Mulla olis kultasia pultteja hakusessa jos jostain sattuis löytymään
Ajattelin laittaa samall muitte osien kans maalauksee
Juuuso22 kirjoitti:Meinasitko maalauttaa/maalata noi koneen pultit vai hommata valmiiks siniset jostain? Mulla olis kultasia pultteja hakusessa jos jostain sattuis löytymään
ville69 kirjoitti:pulverilla ainakin tulee liian paksu kerros ellet koita sitten sanoa että koittaavat ohuemmin maalata. Noi saattaa olla parempi vaa paukulla vetää. Mutta hienolta näyttää suunitelma!
Soulweeperr kirjoitti:Kone vois olla hieno mustana(?) Hieno husse tulossa jos tulee suunnitelman näkönen
OziBo_ kirjoitti:Ei ne niitä niin saa maalattua että ei kierteille menis. Ja arvaa kiinnostaako niitä nyhvertää tollasia kun ne maalaa normaalisti pulverimaalaamoissa isoja rautakappaleita
patesieni kirjoitti:Nättiä
Rikzaah kirjoitti:Ootko saanu ECUja ohitettua? Itekkin saatan olla pulassa niiden kanssa :S
Rikzaah kirjoitti:Mitä mä nyt oon lukenut niin ECU1 ohitetaan sillee että pistetään vastus johonkin niistä öljypumpun johdoista, ja ECU6 lähtee kalibroimalla sen PA-säätimen Tietääkö joku että voiko vetää tuorevoitelulla sen jälkeen jos ohittaa ECU2 vastuksella?