Tänään tuli katesarja haettua ja sovittelin kilventelineen kiinni, siitä tosin kuva unehtu ottaa,
Iso hansikas herr Patesienelle eli hänet piti hätiin kutsua ku ei tuosta hiilarilla leikkimisestä tullu suoraan sanottuna hevovittuakaan tarkotuksena ois vielä alakate kolmiot ja takasivuista se putsari kohan kolmio vetää hiilarilla, ehdotelkaas vieläkö siihen johonki uskaltaa sitä laittaa
Sit kävin kans hakee suosiolla kunnon liittimet, nämäkun tahtoo olla tunnettuja vittuilijoita sähköjen kannalta, jospa tuo vähä eliminois sitäki aspektia? kiinnostas kans tietää mikä tää on? kummassaki pumpussa omat
Tosiaan mielipiteillähän tää liikkuu eteenpäin eli niitä arvostetaan, saa tietoa meneekö päin persettä vai jopa hyvään suuntaan ja seuraavanahan ois tarkotus hakia änkkä tähän eli nyt ois kiikarissa lyhennetty ja kiillotettu vakioänkkä vissiinki WR hussesta, en iha satavarma ole mut hintakaan ei ole paha 30e, todennäkösesti seki saa hiilaria nii on takanaki sitä eikä pelkästää edessä.
Tuon jutun joka on molemmissa pumpuissa on tarkotus estää pumpunsuojia hinkkaamasta pumppuihi. Jos ne siis sattuisivat taipumaan sinne niin ei pumpuista kuluisi elaksoinnit vaan pumpunsuojat osuisivatkin noihin suojiin
Kyllä on taas insinöörit ollu vauhissa nooh antaapa olla, mitäpä nuo haittaavat, ehkä vois maalat vaa en tiiä millä, vähän tekis mieli jotai punasta iha pikkuosia esim letkut ja nuo suojat ketjut sekä linkusto ja takaratas punaeloksoitu? oisko paha?
Hiilariki pääs tänää loppumaan eli loput osat hiilaroitu mitä tulee, ellen sitte änkkään laita, toinen pumpunsuoja ja alakolmiot etu- ja takakatteista hiilaroit sekä pari tarraaki laitoin maskiin, oli kuulemma yhtä helvettiä vääntää tohon jarrun puoleisee suojaan se tarra
Perän sähkötki on nyt omaan silmää hyvät kuha mustalla sähköteippillä vielä vedän, ja pelaaki kaiken lisäksi, mittaristoki sai tosiaa teippiä ja tällä kertaa joutuin ite värkkää ja kyllähän sen huomaa, reijät ei oo ihan parhaimmat ku tylsällä mattoveittellä vetelin ja niin unissaan etten ruennut mitään paremaakaan keksimään samaisesta syystä tekstiki voi olla enemmän tai vähemmän kieliopillisesti jännää luettavaa, tosin nytku aattelee nii varmaan on muutenki
Eipä ole paljoa saatu aikaan syystä että metästetty uusia muttereita, rikkoja ja pultteja joka reikään, vilkut ja umpion tummensin sekä takavaloa hieman, ja tuliha tuota ketjuratas paketti ja 35tm mikke tilattua, sen jälkee voi vähä hiastua rojekti ku alkaa olee viime palkka tuhlattu
Ja vähän OT:na et osaako joku sanoa mitäs muttereita nää on? näyttä että kierreosa ois erillinen muttei kuitenkaan ole ja oli siis koneen pulttien muttereiksi laittanut edellinen omistaja.
Tuli nyt haettua se änkkä ja eihän se pahanäköne piene hifistelyn jälkee ole, äänet on kyllä semmoset hussemaiset röpöröpö korvat paukkuu mut ääni=teho.
Ketjuratas pakettiki tulee huomenna sekä 35mm mikunin kaasari kans, jos sen nyt sais säätöihin taisteltua Sanoihan tuo vakioputken alkukäyräki ittensä irti, kai tässä on nii helvetisti tehoja
Pieni ajolenkkiki piti käydä siinä 3-4 aikaa yöstä tekemässä patesienen kanssa, röpeltää ja pätkii ihan perkeleesti vaa kokoajan. tuossa tulppa minkä otin irti ku kokeilen vaihtaa uutta.
Tulipa tuossa konekki maalattua hetken mielijohteesta, ei omaan silmään huonon näkönen kuha koneen pultit vaihtaa uusiin kiiltäviin, punastaki löysin ja innostuin sotkemaan ja rumaahan se oli joten siinä meni taas yks päivä hinkatesa t-palat kiiltäväksi
Jollymotoki lähti seuraavalla omistajalle ja nyt tulee krominen depin putkisto, sanokaapa saako tähän sähkösäätimen tilalle jotain ei sähköstä? eli siis pa-säädin edelleen tekee tarkistukset kalibroidessa vaan sen jälkee ku pistää uudestaa virrat päälle ei toimi ja tulee ECU6 näyttöön. en ainakaa yritä keskustelua saada aikaan
Jos jotakuta kiinnostaa nii myynnissä uuden mallin sekä vanhemman mallin vakiokaasarit tt-seteillä eli PHBG ja VHST
Nyt iski pahan eli ehkä tunteroinen ennen kommentia tuli mattamustat smoto sitähän voi testat kyllä ku puuilossa parasta ja halvinta hiilariteippiä 2M x 1M on 14e joten konkurrssiin ei ainakaa jouduta jos sitä testataan, mitäs porukka mieltä pitäskö otsikko tällä menolla vaihtaa tuo suluissa oleva EI pois ?
Laakeriremppaahan se rupes heti vaatii uusilla smotoilla, kai näitä ei oo kovan vauhin motogp:seen tarkotettu takavanne on kans vähä miten on eli ei tubeless vanne ja tubeless kumi joten paineet ei pysyy sitte millään sisällä + se kumi on 130 ja eteen ängetty 120
onko tähän pakko olla se stefa mikä näky olevan vakiona vai riittääky pelkkä laakeri, tosin en nyt saa selvää kunnolla etä mikä siinä etes on rikki
Nyt tuli pieni suunnitelmien muutos kaverin ehotuksesta elikkäs suunnitelmana olisi nyt maalata Runko,T-Palat,Vannekehät ja ehkä navat? sekä kahvat ja jalkatapit punaisella jossa värikoodina käytettäisiin El Toro Rojo projekti hussen vanteiden punasta, löytyykö kannatusta idealle tai haluaako joku ehdottaa eri sävyä tai ihan väriäkin?
Tosiaan kaasariki tuli haettua ja nyt pelaa täydellisesti, mukavana yllätyksenä meni vakioimukaulaan tuo 35mm mikuni
Laakerit ja stefat vaihoin kans nyt etuvanteeseen, takasen jätin rauhaan ku oli ne hokit jumahtanu kiinni niin tiukkaan Jotain kuparipallojaki? hyppäs tonne tulpan väliin uudesta tulpasta ja piti parikertaa puhistaa eritulpalla ennenku rupes toimimaan, tulppa BR9EG