Kaasariksi suunnitteilla on juurinkin kiihdystyspumpulla varustettu 28-30mm, hyviä saa ehdotella. Nokka-akseli on onneksi aika nopea vaihtaa kun tuntuu että on tarvetta... Alkuperäisellä kokeillaan ensin. Tottakai liikehdintä muuttuu aina kun bensaa syötetään sylinteriin lisää.
Sopivia, nätisti istuvia etukatteita ei kyllä taida saada jos ei alkuperäisiä pidä, tai lähde pellistä/kuidusta vääntämään. Siihen ei mielenkiinto riitä, koska alkuperäisissä ei ole omasta mielestä mitään vikaa, edes ulkonäöllisesti. Rikkenbakkenin derbiin tätä valmiina tuskin voi verrata, kate on sama, mutta niin on kotareissakin
Runko, T-palat, pyörännavat ja muita pienempiä osia vein tänään hiekkapuhallettavaksi ja pulverimaaliin, väriksi tulee kliini ja aina näyttävä mattamusta. Nuo saan valmiina noin kuukauden sisään, sillä aikaa pitäisi muut osat saada kunnostettua, maalattua ja tilattua.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.