Pieni tilannepäivitys, ilman videota tällä kertaa. Projekti etenee, mutta hitaasti. Akkukotelon rakentaminen on ollut paljon työläämpää, kun osasin odottaa. Parin eri vision jälkeen päädyin sijoittamaan akut alkuperäisen tankin paikalle. Painopisteeltään ei paras ratkaisu, mutta helpoin rakentaa tukevaksi. Kuva laatikon osista:
Hankintojakin on tullut tehtyä, esimerkiksi pääkontaktori on hankittu. Lisäksi tein kaupat vm. 2001 rungosta ja muutamasta pienestä osasta, jotta saa tämän siten joskus muutoskatsastettua. Pari teknistä päätöstä on myös tullut tässä tehtyä, pyörään tulee 24V järjestelmä, jolla käytetään kontaktoria, ajovaloja, tööttiä ja kontrollerin ohjausta. Lisäksi tuosta tehdään 12V vilkuille ja takavalolle, sekä 5V omille elektroniikkavirityksille. Säästän alkuperäisen nopeusmittarin ainakin ensimmäisessä vaiheessa.
Kovasti odotan, että pääsisi radalle testaamaan tai tehopenkkiin. Saa nähdä onnistuuko kumpikaan tämän syksyn aikana..