Juhuuu yksinpuheluks menee xdd
Muttakumminkin hyvää iltaa lukioille.
Tänään tuli katsottuu missä kunnossa mäntä ja sylinteri...Nooo niistä myöhemmin lisää. Sen lisäksi putsailinn konetta ja ajatushan oli maalata kone uudelleen harmaalla/hopealla. Maaaliksi mietin bilteman moottorimaalia mutta onko muita hyviä vaihtoehtoja? nim. toi biltsun maali oli hyvää kamaa ku detsin koneen vuosisitten maalailin!
Koneen pohja täysin pinttyneen paskan peitossa eli raaputtelin sitä teräsharjalla tinnerin kanssa, noo hyvä siitä tuli
Sitten tohon koneeseen että eiii saatana sylinterin mutterit oli kaikkee muutaku momentissa...lähti tyyliin sormin pyöritellen auki että jooh..no sit nostin sylkän poois ja katoin et on vissii käyny rikkaalla...männän laki ihan karstan peitossa ja puhaltanu sen verra ohi että juu voiperse eli kannattaako tolla enää ajaa? rullailtu ehkä 3k ja se tässä itkettääkin kun vielä puolet ois oltu ajettavana
Sitten sylinteriin:
Omasta mielestä loistavassa kunnossa, eipä tolla ole ajettu kuin ehkä vajaa 3k
palotilassa jotain nokea mutta se tuskin haittaa
jos sen uuden kannen hankin ja eipä tuosta muutenkaan haittaa ole..
Sit toi kampura ja sen läheisyys et onks tollane "ruskettuminen" terveellistä? Tai enemmänkin että mistä johtuu..tosta ohipuhaltamisesta?
Jaja tos kampuraski on "naarmua" jota ei tunne sormella eikä kynnellä rapsuttaes.
Vaihtoon taitaa siis mennä:-Mäntä(mikä merkki ois paras?)
-petarit ja muita laakereita täytyy nyt katsoa kun tuli toi mäntä..
-stefat
-tiivisteet
Vähän harmittaa toi männän kunto mut no ei sille mitään voi omaa tyhmyyttäni ku en laittanu kunnon säätöihin eli leikkasin sit ison osan projurahastosta..
Taidan mennä nukkumaan moro