Kiitos! Aloitin kai 300 ja siitä hienompaan ja lopuksi teräsvillalla Tosta ny kuvaa maalatusta lipasta, lakkaamista vailla vaa Ja myös iskarin sain kootua ja oon kyllä tyytyväinen siihen
Moro näin joululoman alkaessa! Pikkasen on tosissaan tullu tehtyä kuten T-palojen pohjamaalaus, etulokarin maalaus, maskin ja lipan lakkaus ja swingin kiillotusta ja maalin pois hiomista. Swinginkaa aattelin noi sivut kiillottaa ja loput jää harmaksi tai sitten maalaan mustaksi. Motivaatio etu- ja sivukatteiden kanssa on nollassa koska ne on aivan kauheessa kunnossa mutta kai niitä nyt pitää alkaa tehä tässä joku päivä... Sain myös tänään maalattua pumppujen päädyt ja noin ketjun kiristäjä palat(tai miksi niitä sitte sanotaankaan). Jotain maalejakin pitäs alkaa tilamaan ja oon vähä candy apple punasta aatellu T-paloille ja vanteille Se on tietty jos saan ruiskukamat lainattua, muuten varmaan jotain ponnepullossa olevaa automaalia ja sitte 2k lakkaa päälle. Ihan näin lopuksi kuvaa valmiista asioista mitkä vaan odottaa kasaamista
Kiitos Joskus oli aihiona ostaa satasella räsä ja tehdä faitteriksi mutta se vähä jäi ja nyt kaikki rahat menee säxään ja kaljaan niin ei oo paljo räsään sijoittaa
Oon pikkasen käyny tallilla nyt taas ja tuli jarrut puhdistettua perusteellisesti ja jarrupalat myös poistettua. Aattelin satulat maalaa mustiksi ja brembo teksti jättää kiiltäväksi Jarrupalat pitää myös uusia joka nurkassa koska ovat jo kauan olleet loppuun kuluneet
Magneetonkopan ja ketjusuojan oon myös saanu maalattua ja tuli kyllä komeiksi Sain myös tietää että tässä onkin räsän kone ja sähköstartin rattaat on paikalla, no tuli sitten ostettua uusi vauhtipyörä jota oli kevennetty 400g ja otan samalla pois ne turhat rattaat sieltä
Myös putken alkukäyrän sain ''maalattua'' rosteripinnoitteella. Pitäisi ainakin kestää paremmin ku musta kuumakestomaali jota joskus käytin
finnAndrei
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '08 Peugeot XP Street Evo 3 '12 EX
Swingi on vihdoinkin valmis!! Kyllä sen laitossa pari tuntia meni mutta nyt kiiltää ja maalasin myös harmaaksi/hopeaksi ton niin on vähän vaihtelua koska koko mopo on muuten musta ja punainen Twentyn kahvan sain myös sopimaan siististi tohon kytkinkahvan kiinnikkeeseen. Tässä joku päivä tilailen maaleja niin vanteet ja T-palat saisin maalattua sitten alkaa tosiaan olla suurin osa ulkonäöstä valmista paitsi katteet Jos joku huomaa niin tälläkertaa oon kuvanlaatuun panostanukkin