Kyllä se on vaan ajotuksessa vika Räsällä pystyy nostamaan 16/40 väleillä kun kiihyttää 1.vaihteella 30km/h ja siitä kytkimellä, 15/40 väleillä 20km/h vauhista naurettavan helposti Mutta ihan perseestä keulia kyykyllä ku tottunu mopoon
Entiä kui etupainonen räsä on mutta mito on ainakin tosi etupainonen Jos sais 2 nousee nii elämä olis helpompaa Kans kytkimen kanssa vähä totuttautumista saa vielä säätää ja rasvailla jos sais vaikka kunnolla yhel sormel painettuu
On se joo, t palat vaan niin korkeelle kun saa ja kovaa nykimistä ;D kakkosella koita nostaa vähän kovemmista vauheista silleen että justiin kun on nousemassa piikille antaa kytkintä nii nousee varmasti
.
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Nyt on tehty kestävämpi kilventeline tosin kilpi yhdellä popparilla kiinni ku pop niittaaja vissii meni rikki Videoo kohta valoista! Nyt näkee ja vilkutki toimii E: VIDEOOO
Teitkö kokonaan uudet sähköt vai vaan valojen osalta? Mulla kun mito pisti pimiäksi kaikki valot ja lopetti akunkin lataamisen niin aloin vaan funtsimaan että missäs vika. Viimeksi kun teki tommosen tempauksen niin oli sulake vaan palanu.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Samaa kattelin kanssa kun miitissä hetken aikaa tätä tutkailin. Onko tää ollu joskus sininen vai mitä tossa tankissa näky jotain jälkiä? Mutta oli kyllä hieno pyörä, pikku fiksailua enää
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Mä en tiiä miks siellä on sinistä alla hienoja yksityiskohtia nääs Mutta jos tässä sais talvella tankin, alakattee ja perä maaleihin niin ois kyl vitu jepa! Ja tietty noi pikku siistimiset sun muut.