Vaikuttaa kanvat olevan sen verran lähellä että o rengas on ongelmallinen tehä, mut en sitten tiedä, täytyis kysyä koneistajalta.
Tänään meni melkeen 6 tuntia kytkimen kanssa. Taas näitä ajatusvirheitä kasaessa joiden takia vedet ja öljyt otettiin kolme kertaa pois, koppa irti ja kytkin osiks. Viimesellä kerralla hukkasin sen kuulan kun oli hieman jo vitutus päällä
polkypyörän eturenkaan laakerin kuulan onneks sain sinne laitettua.
DT kruunusta yks sakara poikki joten laitoin TZR:n ulkokruunulla toimimaan, 7 kytkinlevyä jotka kaikki hiottiin ihan tasaseksi peiliä vasten.
Italkitin jäykemmät jouset joita nyt on DT:n kytkimen ansiosta 5 kpl!
Kävin tossa vähä luistattamassa ennenku aloin kunnolla vetämään, suoralla tais olla mittarissa joku 147 ja sitte loppu kesken. Kiekka mittari ei toimi joten en kerenny näkee paljo kierroksia olis ollu jälellä. Kyl se viel pikkasen kovempaa menee mut ei juurikaan. Mun mielestä aika hyvin katteettomaks 22v vahaksi pyöräksi?
Kulutustakin vähä tullut seurailtua. Noilla suuttimilla ja matka ajossa. (jossa vähä kylä pommitusta ja huudattamista joten aika lähellä totuutta)
5,4L/100KM. Se on aika vähän tollaselta bensasyöpöltä, ja uskon että siitä vielä putoaa johonki 5,2 kun nätisti jaa ja suuttimet aivan kohdallaan.
Itte oon tyytyväinen kun jo ajettu 999km, hyvin on toiminu vaik ongelmiaki ollu mut niitähän aina on kun kaikki tehdään alusta asti uusiksi.
Uutta änäriä ja polttokumia yritämme huomenna jos aikaa jää.
Katseita kääntää kyllä
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!