Päivitystäpäivitystä!
Tässä tapahtunnut taas jotahin, 12h pyörällä tullut täyteen joten kunnon huoltojen aika.
Eli öljyt tuli vaiheltuu, vaijerit rasvattu, ilmanputsarin jätin vielä pesemättä sillä niin puhtaan näköinen vielä.
Mutta sitten samalla käytin ton VHM'n 11.20 palotilan mootorikoneistamolla, oli tarkotus vaa levittää paljealue tohon 144 kokoon mutta ottivatkin näköjään ton muutenki 144 kannen näköseks, mutta tuskimpa haittaa. Pitää päästä vaa kunnolla testaa. Ainakin mitä kierrättelin niin kierrosherkkyyttä tuli sekä ehkä hieman pitemmälle kiers. Ajossa sitten näkee miten väänöille kävi.
Hyvä sitte samaa kotaria vasten verrata mitä on tapahtunnut, kun viimeks meni tasoissa.
Vasemmalla 144 kansi, sitten sorvattu 11.20 ja normi 11.40 mikä oli ennen kiini. Aika huono jälki jäi toho sorvattuun mutta parantu aika paljon kun hioin 800-2000 vesipaperilla.
Sitten kanssa tuli vahaa ostettua maalatuille osille sekä ketjurasvaa. Toi vanhempi muovivaha on muute pirun hyvää tarroille ja katteille ja muoveille!
Samoin kun putki irti nii tuli kiilotusvahalla ja metalpolishalla putki käytyä läpi. Ei ainakaan vielä ollut ruostunnut.
Toi stage 6 kiekkamittari ei muute varmaa kestä vettä ku meni ihan sekasin sun muuta.
Noh kuivattelin sen nii toimii taas, pitää muistaa pesun ajaks aina irrotella poikkeen.
Tossa vielä muutamat kuvat pärrästä ja sun muusta. Stormin pakettia ei vielä ole kuulut jossa se lippa tulee nii en oo vielä päässy sitä raapimaan, mutta muuten kaikkee perus paskaa harjoteltu.
Aika näppärästi jaksaa kutosella vielä jauhaa rullaavaa kuminpolttooo, pitää vaa kovempia vauhteja koittaa koha vaa jostain löytäs kumeja.