toivottavasti keulaan tulis se osa ensiikolla ! täytynee liikkeeseen se veidä vaihdettavaksi sillä en itte älyä kuinka irtoaa
Tuli tuossa aamulla värkättyy kilventeline loppuun, nyt on kestävä ja toimii!
Fuck the police
vastaavasti ajattelin heitä myös ilahduttaa peilillä :
ja tuossa illalla ajattelin että käyn pikaseen jarrupalat vaihtamassa, mutta homma karkasi aivan käsistä nesteet koneesta pois, letkut tieltä, putsaus pytyn ympäriltä, sitten pyttyä pois ja sieltä paljastui :
mäntähän se siinä, ja mukavasti rikkaalla näyttäisi olevan joten laihemmille seoksille on tarvetta. Päältä märkä ja kiiltää, ei siis valkoista Pytty oli myös kuin uusi, ei naarmun naarmua ! männänlaen sitten putsailin rätillä ja jarrupuhistinaineella
noh oli minulla syykin miksi konetta avaamaan. Pakoaukonlaipat kun jäivät pakoakkoa ahdistamaan niin työstin ne samalle tasolle pytyn kanssa 2-3mm lähti pintaa pois, (kiiltävääpintaa siis muokattu)! kuvaa tuloksesta :
laatu ei päätä huimaa mutta jospa tuosta selvää saisi !
tuossa vielä osat kiinni ja pakoaukko yläasennossa :
kuva on sivuttain enkä huomannut kääntää.. mutta kaikinpuolin tyytyväinen olen lopputulokseen eikä varmasti tehoja vie !
sitten vielä vaihdoin pakoputken o-renkaan uuteen. tuo fmf sinällään jännä kun ei mene suoraan vakio o-renkaan kanssa, siispä sitä pitää "kaventaa" ja tämän toteutin hiomakivellä :p ei tarvitse kuin pieni siivu ottaa niin kyllä uppoaa
huomenna ajattelin heittää nesteet sisään ja potkasta käyntiin varastossa ja kattoo miten pelittää viikon seisonnan jälkeen
Tuli tuossa aamulla värkättyy kilventeline loppuun, nyt on kestävä ja toimii!
Fuck the police
vastaavasti ajattelin heitä myös ilahduttaa peilillä :
ja tuossa illalla ajattelin että käyn pikaseen jarrupalat vaihtamassa, mutta homma karkasi aivan käsistä nesteet koneesta pois, letkut tieltä, putsaus pytyn ympäriltä, sitten pyttyä pois ja sieltä paljastui :
mäntähän se siinä, ja mukavasti rikkaalla näyttäisi olevan joten laihemmille seoksille on tarvetta. Päältä märkä ja kiiltää, ei siis valkoista Pytty oli myös kuin uusi, ei naarmun naarmua ! männänlaen sitten putsailin rätillä ja jarrupuhistinaineella
noh oli minulla syykin miksi konetta avaamaan. Pakoaukonlaipat kun jäivät pakoakkoa ahdistamaan niin työstin ne samalle tasolle pytyn kanssa 2-3mm lähti pintaa pois, (kiiltävääpintaa siis muokattu)! kuvaa tuloksesta :
laatu ei päätä huimaa mutta jospa tuosta selvää saisi !
tuossa vielä osat kiinni ja pakoaukko yläasennossa :
kuva on sivuttain enkä huomannut kääntää.. mutta kaikinpuolin tyytyväinen olen lopputulokseen eikä varmasti tehoja vie !
sitten vielä vaihdoin pakoputken o-renkaan uuteen. tuo fmf sinällään jännä kun ei mene suoraan vakio o-renkaan kanssa, siispä sitä pitää "kaventaa" ja tämän toteutin hiomakivellä :p ei tarvitse kuin pieni siivu ottaa niin kyllä uppoaa
huomenna ajattelin heittää nesteet sisään ja potkasta käyntiin varastossa ja kattoo miten pelittää viikon seisonnan jälkeen
Viimeksi muokannut k3mp0 päivämäärä 7.5.2012 13:32, muokattu yhteensä 2 kertaa
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)