Sitten kun sain kasaan nii suoraan kylälle, kyl sivusilmällä huomas et alko päät kääntymään ja oikeen kunnolla Pitää nyt tästäkin nauttia kun vielä siihen mahdollisuus
Mut joo, tossa kaasaria säädellessä laitoin 165 ps (dell 30mm) lämmintä oli 18 astetta. Tänään kävin uudelleen ajelemassa täyskaasulla, huomasin et vetää paremmin ja kaasuun vastaa hyvin. Lämmintä oli 14,5. Aika tarkkaa ilmeisesti noi säädöt, ja lämpötila vaikuttaa helvetisti. Mikähän suutin sitten kun lämmintä +30 astetta.....
Virittäminen on tätä ja säätäminen kanssa. Täytyy tottua.
Tänään ihmeteltiin kaverin räsää, oli raven kurilaippa tippunut ajossa sylinterin puolelle ja sulattanu männänrenkaat kiinni mäntään, ja toiselta puolelta sylinteriä sitten leikannut tai ainakin tehnyt kunnon naarmut... Helvetinmoinen purkaminen männän takia, ja helvetin kallis.
Siinä samalla laitettiin poltto rengas kiinni vanteeseen, ja vanteeseen jotaa teippii nopee ja maali spraylla huiskis huiskis. Hyvä polttokumi, ei oikee raaskis poltella
Jossaa vaihees ainaki polttoviteota, ajo videota heti kun kerkee tekemään kameran telineen lokarin paikalle, oikee HD laatusta pommitus videoo
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!