Kyllä tätä ihmiset näköjään lukee mutta tuppisuina pysyy. Jos mitään ideoita on nii heittäkää tänne.
Eilen tuli vähän säädettyy. Uusi iridium sytytystulppa 15e paikallisesta varaosaliikkeestä (ovh 25e). Sillä lähti kone käyntiin ekalla polkasulla
Pieni koeajolenkki mutta eihän se liikkunu 60km/h nopeemmin, jos edes sitäkään... No tuli sitten mieleen että voisikohan pakoaukonsäädin olla jumissa kiinni asennossa. Avasin sen kopan missä se vaijeri ja muut sälät on, ja kyllä se laippa ylös ja alas liikkuu. En sitten tiedä jos se ajossa avautuu... Tietääkö kukaan miten tuo mekaaninen pa-säädin toimii?
Mp-racingille laitoin viestii jos niillä on myydä pakoputkea noin vanhaan malliin mutta ei ne vielä ole vastannu. Jos ei muuta niin soitan sille Sepolle sinne.
Electrexworld vastasi siihen valopulmaan sillä, että yksi niistä keltasista johdoista menee jännitteensäätimelle ja toinen maahan. Kolmannesta ei mitään puhetta, eli ihan irti vaan (?).