Noniin elikkäs tänään tuli pjme:ltä sähköpostia että polinin mäntä sarjat on loppu _tietenkin_
ja että ne ei saa niitä lisää niin rupesin tosta netistä ettimään uutta mäntä sarjaa tohon poliniin ja oli muuten pikkusen vaikee löytää joku paikka missä niitä olisi vielä varastossakin mutta löysin nyt yhden nettisivuston ja sen suhteen tarvisin nyt apua. Elikkäs mäntä on tämä:
http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... _p2040296b ja tuolla lukee että "for ROTAX 123" niin sopiiko se silti tähän mun pyörään joka on siis rotax 122 koneella? (mun polinin sylinteri sarja on silti ilmeisesti rotax 123:seen tarkotettu mutta modattu tähän). Sekä noita mäntiä on A,B,C ja D kirjaimin varustettuja niin mitäs se sitten tarkoittaa? Mikä mäntä noista olisi oikea mun pyörään? Auttakaa tietämätöntä
Pikainen vastaus olisi jees koska aamulla 7:15 lähtö Saksaan joten olisi mukava suorittaa tilaus ennen sitä.
Kiitos jo etukäteen.
Edit: sain selville mitä toi a,b,c,d tarkottaa mutta entä jos vanhassa männässä on eri kirjain kuin sylinterissä? Tässä tapauksessa männässä on C-kirjain ja sylinterissä D-kirjain..