paljoa ei ole taaskaan tapahtunut enkä ole kuviakaan jaksanut ottaa, mutta laitetaan nyt jotakin selostusta tapahtuneesta.
eli sähköt on suutinpiirtein nipussa, kaikki kiinnisttyskohdat tehty ja melkein kaikki johdot vedetty, jarruvalon johdot puuttuu vielä, ne laittelen huomenna varmaankin.
kuopiosta tulia haettua retkipatjaa ja kirpparilta nahkatakki, niistä olis sitten tarkotus tehdä penkinpehmuste ja päällinen. pehmusteen tekoa olen jo aloitellut.
huomenna jos ehdin niin lakkaan vanteet ja penkinpohjan, että pääsee tekemään penkin päällistä.
äänenvaimentajankin väsäsin viimeviikolla.
huomenna lisäilen kuvia.
mutta nyt minulla olis pieni brobleema tuon suzukin suhteen, että mikähän mahtaa olla vikana kun eilen muutaman kilometrin ajelin kelkkareittiä pitkin ja alko yhtä äkkiä moottori täristämään ihan julmetusti eikä kyllä kunnolla ottanut kierroksiakaan. itse epäilisin, että kampuran laakerit rupeaa olemaan huonossa kunnossa, vähän tuntu olevan yläsuuntaista välystä kun vauhtipyörästä kokeilin
ja äsken kävin purkamassa koneen pois rungosta ja otin sylinterin irti, tuntus siltä että kiertarin alapäänlaakerissa on väljää yläsuunnassa aika paljon ja sitähän ei saisi olla?
kertokaapa viisaammat nyt, että minkälaisia välyksiä niissä saa olla? itse olen käsittänyt, että yläsuunnassa ei saa olla yhtään välystä?
hyvin alkoi tämäkin ajokausi minun osalta