torstaattori kirjoitti:kannattaa avata magneetonkoppa ja katsoa ainakin ulkoapäin staattori ja että se "kipinäkivi" on tarpeeksi lähellä sitä vauhtipyörän kiilaa.
Tää kipinäkivi on mulle uusi käsite, mutta pitää tutkia tarkemmin jos löydän mitä meinaat
Muttasiisjoo. Tappokatkasimen piuhat irti, virtalukon piuhat yhdistettynä kokeiltu, tulpanhattu+johto vaihdettu, kokeiltu montaa eri tulppaa, tarkistettu takapäästä cdi:n lähistöltä johdot. Eli kipinä tuntuu häviävän magneeton jälkeen johkuu, siis jos ollaan mitattu oikein nuo niin magneeton pitäisi toimia kaiken järjen mukaan. Voisi tulpan kärkiväliä kattoa vaikka tuskin merkitystä..
Kun aina välillä tulee kipunaa.. Miten oireilee jos puola menossa paskaksi tai entäs cdi?
Noh, huomenissa taisiis tänään tulee kaveri kotemilla käymään ja vertaillaan lukemia. Ja voisi ainaskin noita osia kokeilla tuossa mitkä ei vaadi paljon hommaa. Nimenomaan esim puola.. Pitää huomen käydä hakemassa täysin vakio tulppa... Huhhuhuhuhuhu