Vaikuttaisi siltä, että rikkaalla käy. Oletko kokeillut hiukan pienempää pääsuutinta tai vapaammin virtaavaa putsaria esim. vaikka pelkästään sitä Bilteman putsarin ulompaa osaa?
Itseä hirvitti kun suositellaan 260ps vakioputsarilla ja mulla toi powerfiltteri ja 250ps.
Terve kaikille ja kiitokset lukijoille joita nyt on kertynyt!
Nyt mennään huonommissa merkeissä, eli kawa pääs leipomaan. Toisaalta oli kyllä odotettavissa, mutta ens viikolla tulee kx pytty ja putki
Pahoittelen huonoista kuvista ku oli vaan kännykkä mukana, mut kai noista selvää saa. Nyt kävi mielessä samalla kun koko koneen joutuu irrottamaan niin sieltä toki vaihdetaan laakerit ja stefat, ehkä kampura kans, mutta jos maalais rungon ja svingin mustaks!?
On tiedossa ettei täysiä tehoja saa, mutta kdx pytyt on vähän helvetin harvassa nykyään Ja kun mulla ei rahaa liikaa oo ni ei oo kaasari ekana listalla... Jos joku haluaa myydä mulle naurettavan halvalla isomman kaasarin ni sitten ehkä voin sellasta harkita
Saksasta tuleviin käy aidot Keihinin suuttimet, kiinanversioon yleensä 4mm pyöreäkantainen suutin. Suosittelen Saksan versiota, tulee nopeammin ja toimii varmemmin sekä myös vara- ja säätöosien saanti helpompaa.
Nyt on kone avattu ja onneksi ei ollut alakerrassa mitään vakavampaa kun muruset pohjalla Täytyy vaihdella laakerit ja stefat kun ne saa hommailtua. Nyt kun hommat alotettiin alusta, niin tarkoituksena ois tehä huolellisemmin ja myös kunnostaa/vaihtaa esim huonokuntoiset ja ruosteiset pultit Runko ja svingi maalataan mustaksi yms. Tosiaan ehdin myös tarrasarjan tilata ennen leipomista ja photoshoppasin kuvan tulevasta
Mitäs ootte mieltä? ja takasivukatteisiin voisi lisätä jotain, mutta mitä? Ehdotuksia saa laittaa!
Nyt on hankittuna Kx pytty, kansi ja putki, pytty vielä viilattu ja takana kaiverrus lucky luke? osaako joku sanoa mistä on pytty kotoisin? Myös uus etuvanne piti hakea, ku vanha oli liian hapettunu ja täristi ajossa
Tarrasarja tuli kotiin kanssa ja noi feikki monsteri logot on kyl upeet
Ja vielä kaasari asiaa, eli ei oo tulossa vielä isompaa kaasaria, mutta tulee jossain vaiheessa kun keihiniin rahaa siunaantuu Jossain vaiheessa varmaan jo tänään laitan osista mitä en enää tarvii niin myynti-ilmotuksen, nii voi käydä auttamassa edistymistä Petilaakerit ja stefat tilattu, opetusluvat on tullu jo pitäis päästä ajamaan, mut pyörä osina