38mm oli ihan wr kaulassa ja tiedoksi että sitä ei tarvinnu edes väkisin vääntää että hirveenä se ei voi kuristaa? Tämä ei mee sitte millään wr:än kaulaan jää tilaa 4mm pultille väliin.
Nyt paranneltu wr kaulaa ja 35mm istuu siihe nyt että ei siitä tarvi enää väitellä säädötki on pitkästä aikaa aika kohillaa, ehkä hieman rikkaanpuoleiset mut luulisin neulan puotuksella siitä selviävän, käyntiin lähtee ilman ryyppyä ekasta eikä kierroksetkaan leiju miten sattuu, vetopuoliki alkaa olee kunnossa ku hain tänää ketjurataspaketin sparelta, yllättävän halvalla sain (80e) luulin et näihi joutuu upottaa pitkästi yli satasen vaan ei onneksi
Tuota pikku ketjuhärveliäki tuli paranneltua ja änkkään vetasin hiilari teipit, onko ideoita noihi kiillotettuihin osiin että sais pysymään kiiltävänä? päivän pari ku on pyörä tllissa on osat heti himmentyneet eikä kiillä oikeen yhtää Vannenauha patenttina toimii sisäkumen palanen jykevällä maalarinteipillä kuumailmapuhaltimen kans liimattuna kiinni, ja olen hyvinkin tiedostanut että se oikea nauha ei montaa euroa maksa
Hiilarikatteista tullu sen verta painostusta että pistetää sitte niillä Pitää vaan saada tuo Patesieni houkuteltua teippaamaan kun ei siitä itsellä tule mitään, pois lukien yhdyssana? takakatteet
Itsehän en hiilaria katteisiin laittaisi. Joskus jossain hussessa nähny oikeat hiilari katteet ja en kyllä ite tykänny, mutta itsellähän tätä rakennetaan.
Tulee kyllä verrattain kauhea jos vedät tolla hiilikuitutarralla nuo katteet.. Jos jotenkin saisi tarraan sitä syvyyttä, esim ruiskulla jos vetäis lakan päälle? Tiiä sit kestääkö toi teippi lakkaa..
Kestää paukkupullon lakkaa ainaki, ja meinaat semmosta 3D hiilaria? semmonenha se olis hiano vaa hintaa alkaa olee jo sen verran että sama ostaa joku pätevä tarrasarja katteet sai nyt kunnon kiiltopinnan ku rupesi leikkimään noilla aineilla kerta tarrat tulee päälle
Löyty kans yks jännä ongelma ku rupesin miettii ku karvat lepatti kintussa kaasua antaessa nii lohkossa tiivisteestä palane pois ja puhaltaa bensahöyryä siitä välistä, nooh raaka ratkasu silikoni massaa päälle, todennäkösesti tulen sitäki katumaan mutta jossei piä nii lohkot auki, onpaha ainaki tekosyy tarkistaa laakerit ja rattaat
Täytyykin kokeilla noihin kotarin mustiin katteisiin! Tarviiko mitään muita aineita kun tota tummennuslakkaa ja mitä ite käytit? Ja saako tolla kuinka hyvää jälkeä vai onko yhtä nättiä kuin kuvissa?
Ite vaa puhistin hyvin shell 2 komponentti vannepesulla mut saippua vesi toimii ihan yhtä hyvin kuha saat puhtaaksi ja tasasesksi pinnan, tää aine kyllä näyttää jos siihe on jotaki jääny ja pelkkää lakkaa laitoin.
Mutta asiaan eli tilasin nyt SMR610 takasivukatteet mustana ja kävin ostaa väripolarista maalit ja maalasin vanteet siihe samaa rytäkkää, oisko mitään jos maalailis rungon samalla? villat vaihoin änkästä ja nyt vklp vaihtuu tuo änkkä FMF Turbinecore2:seen tosiaan väsymyksessä tuli maalattua ja ajatuksenjuoksukin oli sen mukasta eli pakkausteipillä ei saanu kumeja ja nippeleitä suojattua joten vedin värin päälle vaan ja nyt joutuu kumet ja nippelit hinkkaa takas kiiltäviksi
Kuvalaadunki vois laittaa väsymyksen piikkii mut kyllä se taitaa ihan puhelimesta johtua seki