Dynotetyssa vakio WR:ssä oli vääntöä 10.18nm ja tehoa 11,74hp eli 8,75KW.
Samaisessa WR:ssä PC:n, Pipercrossin, Gianellin täysputkiston ja tietysti saastehärpäkkeiden (EGR-ventiilin) poiston jälkeen vääntöä löytyi 11.30nm ja tehoa 13.02hp eli 9,71KW
Tähän voisin vertailun vuoksi pistää on Hemmini väännöt ja tehot, jotka lähes tulkoon vastaavat Riejun tehoja ja vääntöjä (Kaasari koneet), jos samat muutokset tehty.
Eli 'vireinä' löytyy:
-Scalvinin kokoputkisto
-EGR-saasteventiili poistettu ja siihen tulevat letkut tukittu.
-Ilmanputsarinvälilevyn reijät suurennettu niin suureksi, kun mahollista.
-Johtokuri poistettu
-Suutimet PS 133 sekä TK 42
12.33NM vääntöä ja tehoa 15,47HP eli 11,53KW. Tästä Viellä videopätkä Dynotuksesta:
https://www.youtube.com/watch?v=talkx0pcPE4Tehot ja väännöt on ilmoitetu takarenkaalta. Kaikki tulokset ovat samalta dynolta eli Proboost, Rovaniemi.