Morjensta pitkästä aikaa!
Nyt olis taas aika jatkaa vähän kotarin rojektointia. Viimevuoden pyörä toimi ilman mitään suurempia ongelmia. Mitä nyt pakoaukonsäätimen kanssa sai vähän temppuilla mutta sekin saatiin säädettyä. Kilvetkinhän tästä lähti kesällä mutta ei ne pitkää kerenny konttorilla olemaan. Viimevuoden puolella tuli kone irroitettuu kun lunta alko tulemaan ja tuntejakin alko olemaan sen verran, että koneremppa alko olemaan ajankohtane. Tällä hetkellä kampiakseli on koneistamolla ja siihen vaihdetaan uusi wössnerin kiertokanki ja samalla tulee uusi wössnerin mäntä. Koneeseenhan vaihdetaan kaikki stefat, laakerit ja tiivisteet. Uusi kytkinlohkokin pitää luultavasti ostaa, kun yhden kierteen kohdalla on halkeema. Samalla pitää maalaila kaikkea pientä, kuten: koneen koppia, jarrusatulat ja kiillotella kaiken näköstä. Ja hommata uusi takarengas.
Ja pyörä tulee luultavasti kokeilumielessä myyntiin keväämmällä, kunhan se saadaan valmiiks.
Ja saa tarjota doman änkän päätyä ja ehjää kytkinlohkoa, jos sattuu joltaki löytyy!