Kiitoksia molemmille!Päivitystä pukkaa, aloitetaan vaikka tärkeimmällä, eli runko ja muut osat ovat kotiutuneet! Oikein hyvää jälkeä Taximo teki. Nyt joku miettii, että enkös joskus höpötellyt, että osat menevät Elekolle
Tosiaan kun oltiin viemässä osia sinne, niin olivat jo sulkeneet siltä päivältä joten päätettiin heittää naapuriin taximoon.
Nyt niitä kuvia!Tanko, jalka ja jalkatapit saivat myös uutta maalia pintaan.
Antakaahan kommenttia, itse olen ainakin tyytyväinen!
Sitten sellainen kyssäri teille lukijoille, että olen nyt hetken miettinyt, että käsisuojat voisivat olla melko sopivat tähän laitteesee
Olen nyt katsonut jonkin verran niitä ja olen valkannut kaksi
omaan silmään miellyttävintä. Molemmat tulisivat pyörän teemaan sopivasti mustana.
Ensin vähän arvokkaampi vaihtoehtoSitten vähän halvemmat, mutta omaa silmää vähemmän miellyttävätYhtenä vaihtoehtona on myös ne kuuluisat bilteman karjaraudat. Niistä kun repisi muovit ja kiillottaisi raudat, niin sopisivat ne varmaan aika hyvin pyörän teemaan. En tosin tiedä, mutta mietiskelin tässä että niitä tuppaa näkymään nykyään vähän joka pojan menopelissä, ja en haluaisi mitään kovin "massaa".
Tässä vielä kuva EX-hussesta karjaraudoillaEli nyt olisi aika saada oma mielipide kuuluviin, ja heittää kommenttia mitkä suojat sopisivat parhaiten! Haen suojilla myös ihan käytännön hyötyä jos sattuukin joskus lähtemään lapikkaasta, eli eivät ihan koristeeksi vaan tule.....
Sain myös sellaisen idean, että hussen voisi yrittää saada messuille
Mitä nyt kavereilta kuullut, niin jos suunnitelmassa pysytään (Ja näin tehdään
) niin tämä voisi yltää jopa messuille. Yritän kasata hussen nyt suht. ripeään että saan otettua hyvät kuvat messuhakemukseen. Messuille pääseminen tarkoittaa sitä, että jokainen yksityiskohta vaikuttaa, mutta yritän parhaani mukaan hommia!
-Eeli