Tätä menoa mun lapsen lapsetki ajaa tällä...
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!
kymefighter kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta tuollaisen yamaha tzr tai dt:n moottorin purkamisesta?
Nyt tarvis infoa mikä siinä on vaikeaa ja mitä erikoistyökaluja tarvitsee kun itse en ole ottanut ikinä moottoria aivan palasiksi. Joten, nyt tarvitaan vanhemman viisautta. kertokaa ihmeessä.
kymefighter kirjoitti:Eli jos mun tuurilla alkaa ajattelemaan nii hengissä saattais oikeen viimesenpäiväsellä säkällä tosta hommasta selvitä. Jaa a. Alkaa näyttää siltä että tätä ei saada tehtyä, rahat loppuu kesken...
kymefighter kirjoitti:Tarviin vähän aikaa kaavottamaan kumpaa nyt alan lopullisesti laittamaan ja kumpi lähtee osina pois.
Jostain pitää saada nyt joko rahaa, tai sitten kasata kahdesta pyörästä yksi toimiva.
Toisin sanoen DT:n moottori TZR:ään tai DT soveltaen mahollisimman paljon TZR:än tekniikkaa...
TZR/DT:n moottori vaatii porukoiden kanssa riitelyä ja tappelua kohtuullisen määrän, ehkei siihen suostumusta edes tule.
DT/TZR ei vaadi sen kummempaa taistelua, TZR raadosta sitten pitäisi osina päästä vain eroon...
Vaikeaksi menee, autokortti on "pakko" ensikesänä maksaa.
Heitetäänkö kolikkoa vaiko ajatellaanko?
kymefighter kirjoitti:Eilen tehtyä, kaasarin ilman putsari kiinni, vilkut ja valot toimintaan, putken tiivistystä, katteet kiinni, vesipumpun kopan tiivistys jne.
Kävin testiajolla, y.p.v.s akseli taitaa puuttua kokonaan, moottori käyttäytyy omituisesti, ylätehoa on mutta alatehoa ei. Alko pätkimään kilsan ajon jälkeen varmaan kaasarissa roska, savutti aivan törkeesti
tuorevoitelun säiliö pitäis tyhjetää kun sekoitan öljyt tankkiin, vaijeri irti mitta letku kiinni vielä. Kokeilin tzr gianellia tohon, yheb kiinnikkeen joutus tekee uusiks nii kävis, jännän näkönen alakautta tulevana .