Olen nyt tässä pari päivää arponut miten paljon rahaa laitan tekniikkaan kiinni. Tulin siihen tulokseen että tezarin voimanlähteet tuohon kiinni, paitsi DT:n alakerta jää paikalleen, yllätyksenä vielä sellainen että tuolla alakerralla on ajettu n800-1000km, kiertokankisarja ja kampura ainakin, isäpuoli tossa muisteli 3vuoden taakse, vanha omistaja oli pienkone korjaaja joten laakerit myös uusittu. Sylinteri oli hyvässä kunnossa sekä mäntä. Renkaat liikku kuin uudessa männässä ja viiruja ei juurikaan näkynyt, normaalia kulumaa. Kansi ei ollut karstoittunut pahoin joten suuttimet kohdallaan ja puhistuksen jälkeen ajettu n-800-1000km
Nyt sitten eilen tul hiottua tuota Mick Abbeyn sylinteriä, ei näytä enää olleenkaan niin pahalta kuin viime silmäyksellä, alkuviikosta ehkä poraus ja hoonaus sekä uusi mäntä
Sitten kuutoita:
TZR iskunpituus | DT:n
58,40 = 133,9cc | 135,5cc
58,65 = 135cc | 136,7cc
Poraus varmaankin tulee menemään tuohon 58,65mm.
Pyöreet 6% suuremmat tehot pitäis tulla kun ennen, jos säädöt kohillaan. Kyllähän sekin tuo puoltoista heppaa suurinpiirtein lisää.
Jännä juttu, DT:n laatikko on pidempi välityksinen kuin TZR:n, olisin luullut että on tiheämpi. Välityksiä aattelin vielä muuttaa, toivottavasti TzR rattaat käyvät. (etu rattaat)
Ensiviikon aikana pitäisi tulla eräs pieni lisäyllätys tuohon DT:seen, jota en usko monen tällä sivustolla nähneen
Siitä lisää ensiviikolla jos kaikki onnistuu niinkuin pitääkin
Omasta mielestäni projektista taitaa tulla yllättävän tehokas peli, ehkä tehokkaampi kuin edeltäjänsä
Toivon vaan syvästi ettei omistajaansa tulla hautaamaan pyöränsä kanssa ensi kesänä.
Ihmettelin kun millään ei tuntunut löytyvän vaihdelaatikon ja rattaiden välitysten lasku ohjelmaa, löpulta löytyi. Keräsin kaikki ohjelmat pitkän tauon ja sotkemisen jälkeen yhteen kansioon.
Koneelta nopasti selattuna löytyi 479kpl virittämiseen ja tekniikkaan liittyvää tietoa... pitäis varmaan kohta perustaa joku nettiarkisto noista mistä kaikki pystyis niitä latamaan...