iltaa pöytään!
Ite mietin kanssa, että kannattavintahan se ois vaihtaa kerralla koko paska mutta se hinta nousee taas siihen 120€ suunnalle ja semmosta summaa en ihan parissa päivässä hommais...
Noh asiaan. Niko siis hommas hiilikuituteippiä ja se on suuresti innostunu sitä käyttämään kaikkialle minne sitä voi vaan laittaa
Teippiä siis sai: ketjusuoja, tankinkorkki, änkkä, takahaarukka, ne muovit jotka tulee sinne etukatteen sisäpuolelle, kaatumatapit ja keulintarauta
jotain kuvia kyseisistä osista:
Tajusin myös äsken, että pystyssä otetut kuvat voi kääntää vaakatasoon nii kaikki kuvat on yhtä leveitä
Ja mitä mun rakenteluun tulee. Tänää olin jonkunaikaa tallissa ja purin etuvalon, sähköt, takahäkin, takakatteen ja laitoin tilalle sen toisen Miton pilkotun häkin ja sen teeseitse takakatteen joka on edelleen jesarilla kasassa
. Vois tästäkin pari kuvaa tunkea:
Työtilat tuossa tallissa ei todellakaan oo kovinkaan kummoset, mutta näillä mennään koska paremmat tallit on varattu muille pyörille... Takakatehan tuossa vielä nousee hieman ja häkissä menee vaan pari putkea taakse ja ei varmaan yhtään poikittain että sitä pitää vielä muokkailla. Aattelin myös kuvata tuota denttiä ihmisten kameralla niin sen syvyyden voi hahmottaa jollain tavalla.
Pakkelia se vielä vaatii, mutta mietin että pitäskö hakata syvemmäks ja muutenkin tankki pitää vielä jostain kohasta rälläköidä auki...
Tuskin kumpikaan on muuta viisasta hommaillu. Taas kommentteja otetaan mielellään vastaan ja lisää päivitystä viimestään viikonloppuna