Tuossa ku googeletellu muita turbo projekteja niin 2-tahtisena 125cc mielenkintonen tämä vespa koska fyysisesti suuremman näkönen pakopesä turbossa, ja herää 6500rpm alkaen, ja oma pyörä kiertää tuplat eli sen 13000rpm, eli tuskin tulee heräämisen kans ongelmia
oman pyörän tilanne:
Sähköt moottorin alla -Valmis
moottorin jäähdytys - Valmis, nesteet sisässä
öljykierto -Valmis, öljyt sisässä (öljypumppu tihkuen vuotaa akselilta, pitää kiillotella tiivistepinnat)
polttoainekierto -Valmis
Tankki -loiskelevy ja kansi kesken
ahtoputkisto -Välijäähynpäätyjävaille valmis
koitan huomenna saada tankkia valmiiksi päin
Kävin pyörähtämässä Yammulla tienhaarassa ja heti koukutti
ajoasento oli vapaa tuntonen ikään ku skootterilla ku ei ollu tankkia haarojen välissä ja vähän madallettu pyörä ja matala painopiste niin vaikutti erittäi ketterältä, kevyeltä käsitellä ja kääntäessä ei tullu rajotintapit vastaa
kaasu oli kevyt ja kytkin oli kevyt vaikka jäykimmät jouset mitä ikinä ollu
johtuu siitä että vaijeri voi nyt ku ei oo tankkia haarovälissä mennä siitä mistä se loivimmilla mutkilla pääsee.
http://www.vespage.hu/?p=1429https://www.youtube.com/watch?v=GGXcM9evUpovideossa ilmeisesti ylempi mittari ilmajäähdytteisen moottorin lämpötila ja alempi pakokaasun lämpötila.