Kiitokset kaikille kehuille!
Ja nyt vastaillaas vähän kritiikkiin faktaa...
pavetsuikkeli kirjoitti:Mikäs idea penkittää vakio husse? pääsee mopotuningiin kehumaan ku on niin tehoksas?
Muutenkin koko hökötys näyttää semmoselta nykynuorison räpellykseltä mihin on kaikki tuning osat laitettu
älä ota ittee mut sanoin vaa suoraa
1. Ei ole vakio husse, aivan tikissä oleva kone, WR imuhilut, V-force 3, Keihin PWK 36, ajoon tulee muokattu kotarin tt putki.
2. Haluaisin mielenkiinnosta nähdä teholukeman, sekä vääntökäyrän et miten toi kotarin putki soveltuu husseen, eikä tuo maksa paljoo penkittää nii miksi ei?
3. Sori, ei oo mikään räpellys, eikä mikään bolt on vaan ite tehty!
Minex kirjoitti:Ihan hieno
Ei omasta mielestä ihan Acs tasoa ja runko sopisi paremmin mustana tai valkoisena
Kaikkia en voi miellyttää
musta runko ei sopisi enään koneen kanssa ja mä halusin tehä tästä pyörästä räväkän. Eikä todellakaan valkoista runkoa, inhottavaa pitää puhtaana
Jege24 kirjoitti:Suoraan sanottuna ei yhtään mutisematta sanon vaan että todellinen floppi tuo sft tarra jos olis vaan teettänyt jonkun sopivamman tarrasarjan eikä mitään noi sekaisen näköistä. Ei sovi yhtään tuo sft minun mielestä
Ei sovi kaikkien silmää toi tarrasatsi, mä just tykkään, koska en halunnu teettää sellasta perinteistä kallista perus siistiä tarrasarjaa, koska niitä on jo nähty. Nyt oli aika tehä tollane räväkkä ja reilusti erottuva! Sekä tässä täytyy tietää, että en oo mikää kermaperse nii toi sft oli huomattavasti halvempi ku teettää joku satsi
Eikä oo eturengas väärinpäin vanteella, vaan se on Michelin pilot power jonka idea on olla noin päin, koska kuulemma parempi jarrutusteho sateella tai jotai (?)