Kyllä se itseäkin aluksi hieman häiritsi, mutta nyt kun näkee kokonaisuuden niin on paljon paremman näkönen Katsotaan mitä mieltä ootte sitten kun saan otettua kunnolliset kuvat ulkona, tuo pimeällä otettu kuva kuitenkin vähän vääristää.
Kaksi viikkoa tässä "pienessä viimeistelyssä" nyt kuitenkin kesti, osittain siksi kun ollut taas kaikenlaisia kiireitä ja etuakseliakin piti vielä käyttää sorvattavana kun ei mahtunut muuten mittarinpyöritin olemaan. Mutta nyt pyörä on tosiaan valmis! Pitemmittä puheitta nyt niitä kuvia, joita toivottavasti edes joku on odottanut
Tässä vielä tosiaan lähtökohta, itse olen todella tyytyväinen muutokseen
Pitää katsella vielä loman jälkeen jos ottaisi vähän "taiteellisempia" kuvia Nyt jos joskus kaipaisin niitä kommentteja ja mielipiteitä lopputuloksesta!
Rehellisesti sanottuna miellyttävin WR, ellei jopa nätein nelarikevari mitä olen nähnyt. Tuo maski ja USD tuo jykevyyttä, muun pyörän ollessa simppeli yksinkertaisilla ja toimivilla yksityiskohdilla ja vieläpä värimaailma on onnistunut. Jotta saisi 10/10-hyväksynnänhylkeen niin vielä hieman performaanssiosaa olisi saanut olla vaikkapa alukarjarautojen, nestekytkimen ja steppipenkin muodossa. Hipoo kuitenkin täydellisyyttä
Kaunista! Onnistuit kyllä täysin tossa välttämään sitä jonnemaisuutta joka tuosta vihreän käytöstä voi seurata Ainut mikä itseäni häiritsee iha vähän, on tuo keulan ja perän epätasapaino Jos sille jotin teet niin laske keulaa tpaloista, mutta älä vaan perää nosta.
On kyllä nätein wr mitä opn nähny projua alusta asti seurannu ja siitä innostuneena omaa weeraa alkanu vähä laittaa ei toki samanlaisessa mittakaavassa taikka samoilla väreillä koska matkia en halua mutta kuitenki tästä innostusta saanut ja kuvia tosiaan on ooteltu ja pakko sanoa että tästä paremmaksi ei enää pääse
Suuret kiitokset kaikille, tälläisiä kommentteja on aina kiva lukea! Saatan pumppuja vähän nostaa t-paloista nii olisi enempi tasapainossa, itseäkin hieman häiritsee kyseinen asia.
Nyt oot jätkä rakentanu hienoimman WR:n mitä oon nähny! Musta/vihree toimii aina, ja nyt sen joku viisas yhdisti, ja vielä näin hienosti! Mitalin ansaitsisit!