AH, nyt on sitten mielenrauha saavutettu. Ei ollut sitten ollenkaan oma moka tuo moottorin leviäminen. Ihmettelin pitkään sitä pientä kilinää mikä moottorista kierrosten mukaan lähti, ikinä sen syy ei selvinnyt ja 2500km ajettiin ongelmitta.
Tänään moposportin ukko soitti isäpuolelle ja kyseli abbeystä.
Ja syy selvis lopulta, männän renkaat pakoaukon kohdalla oliva osuneet y.p.v.s KOKO tuon 2500km, siis... voi näköjään olla mahollista että osuma on pollut niin pieni että ne kesti sen 2500km... mitenkäs tuon nyt sitten huomaat?? et mitenkään... ELI männänrenkaat antautu sitten 2500km jälkeen, ja pahimmat vauriot sai y.p.v.s venttiili.
Ja tuotahan ei huomannut käsin moottoria pyöriessä, ei ennenkuin moottorin laittoi käyntiin ja silloinkaan vika ei ilmennyt pahana. Nyt se sit selvis.
Ei ollutkaan niin sanottua omaa vikaa, vaan silkkaa tuuria, että akseli kävikin liian lähellä, mieleen ei ikinä tullut että männän renkaat voivat tulla noin ulos, no se johtui siitä porttauksesta, kun laajennettiin pakokanavaa sivuille, näin männän renkaat pääsivät aukon kohdalla pullistumaan enemmän pakoaukkoon kuin vakio sylinterissä...
AI ETTÄ! Nyt voi sitte olla varma että kaikki pelaa sen 2500km ja toivottavasti pienen viilauksen jälkeen vielä toiset mokomat!!
Käykää arvioimassa muuten tuo EX projekti, nytten kun vielä muistatte sen
Kommentit on kanssa mukavia luettavie ihan tuossa kuvassa.
Arviointia kehiin!!!
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo11687/
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!