Kattoo nyt mitä keksii, eiköhän se suhtkoht valkosena pysy! Tietyst sitte jos rämpii tuol mettäs nii asia erikseen....
tuossa nyt vielä tuola vanhalla nahalla että näkee vähä millanen siitä tuli. Itte oon aika tyytyväinen, jotain pitäis kyl viel kehittää...
Ja sitten päivän aiheeseen: Mick Abbeyn sylinteri ja mäntäsarja saapui moposportilta, AIVAN mahtavaa jälkeä! Pojat jopa selvitti vien, siellä joku 2-tahti guru perkele soitti isäpuolelle et hänellä on ollu tezari eikä tällästä sylinteriä ikinä nähny. Selkis seki vika miks männän renkaat hajos, ja sittemmin teki muutakin pientä vauriota. Kuvissa tarkemmin:
Älyttömän hyvän näkönen sylkkä, ai että, ainut virhe on jossakin noista kuvissa näkyvä huuhtelu joka saanut pientä iskua, en kuitenkaan usko että näkyy tehoissa millään tapaa, jos normi persdynolla mennään
Tossa vähän tsiigailua miten lähellä ne renkaat nyt sitten käy sitä akselia. Prkl, liian lähellä...
Tuossa akselia jo vähän oikealta puolen hiottu:
Ihmettelen miten se kesti tuon 2500km sekalaista ajoa, loppu tulos olikin y.p.v.s venttiilin vauriot ympäriinsä, ja pahimmat jäljet olivat molemmin puolin 1,5cm pitkät.
Hiontaa: Uusi/vanhassa palikassa kiinni:
Vanha/uusi kiinni:
Valmiina tämän näköinen palikka:
Onneks moposportilla oli halpoja mäntiä, pitää tuohon porata voitelu reikä, ettei leikkaa niin helposti. Todella vahvat tuli männän mukana, luulin jo että ovat laittaneet liian ahtaan männän kun ei millään paikalleen mene. Oli vaan jäykät renkaat, ainakin puristukset on kohdallaan
Jos sitä huomenna sais pärrän ensimmäistä kertaa käyntiin, ongelmitta.
Himottais kyl jo vähä kiskasta kumia katuun... aij että. Onneks etujarru ei pelitä.