Ei oo käyny mitään, käyttäjätunnus oli vaan jostain syystä poistunut/poistettu eilisen aikana. Ei mulla ainankaan toiminu koko mototti eilen, tuli vaan general erroria.. Tein uuden käyttäjätunnuksen nyt, mutta kaikki tiedot ja kuvat on kyllä hävinnyt ja kaikki mun lähettämät viestit poistunu
No sitä voikin vain ihmetellä, kai se joku älynväläys on ollut, kun huomannut ettei käyttäjää enään ole olemassa Mutta joltain moderaattorilta olisi kiva tietää olisiko noita viestejä mahdollista jotenkin "palauttaa", kun myös gallerian jouduin tekemään nyt uudestaan kun vanha käyttäjä poistui keskuudestamme Käykääs laittaa 5/5 http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo18002/
Mito alkaa olla aikalailla valmis, peilien maalaus enään jäljellä ja sitäkään en välttämättä tee jos en jaksa, kun ei ne noinkaan pahalta näytä
Etukatteeseen, tankkiin ja perään tein keskelle raidan ja laitoin etukatteeseen numeron kiinni
Tankinkorkin teippasin
Sitten tuossa viime sunnuntaina kun olin lähdössä ajamaan, niin ei startti enään ottanut kiinni. Otin katteet pois ja huomasin, että startti oli löystynyt todella paljon ja toinen kiinnikeruuvi oli irronnut. Sitten irroitin magneetonkopan ja otin bendixin irti. Ratas aivan loppu. Eihän siinä uutta tilaukseen Mp-rahastus pyysi siitäkin 160e joten päätin ostaa sen purkuosista. Huono kuva kuolleesta bendixistä
Eipä mulla muuta, kommenttia saa antaa, niin kuin aina!