Surullisia uutisia, ei mennyt läpi katastuksesta. Katsuri astetta mulkumpi, haukkui muita katsureita kun joskus oli päästäny vanhan kotarini läpi ilman seisontatukea, katsuri myös valitti siitä että kun vilkut ei toimi jos kääntää katkasimen ihan "tappiin" vaan se pitää sillai hellästi kääntää
. Ja pää syy hylkäykselle oli tehot.. se lähti testaamaan, naurettiin sielä pihassa kun rötää vaan ja menee sen 60-70kmh. Sitten tulee siihen takaisin ja tokaisee että "Joo nuo tehot ei kyllä ole aivan kohillaan..". Sitten lähti sisälle ja toi paperin takasin missä hylky ja kirjoitettu jotain että valmistajan edustajalta lappu että tarkastettu vakio osien kiinni oleminen ym..
Aiempi katsuri vaan sanoi että jos se vakio on niin voi se kiihtyä muttei kulje kovaa. Se myös sanoi aluksi että ei ole kyllä vakioputki, tokasin takasin että se on vakio ja näytin vielä kuvia ja se vaan sanoi että juu näköjään onkin..
Huomenna/jokupäivä toiselle asemalle ja ehkä putken alkuun jonkinlainen kuri pellin palasesta. Kun nyt tuo kuitenkin esim vapaalla ottaa kierroksia kyllä ihan jees, mutta ajossa sitten vaan rötäjää. Putkeen kun iskisi alkuun kurin niin sitte loppuis kierrosten ottaminenkin. Eihän se hyvää tee muttei olisi kiinni kuitenkaan kun sen parisataa metriä kun tesmii..
Niin ja staattorissa oli vika, ostin staattorin minkä piti olla toimiva muttei sitten ollutkaan.. pätki ja paukku vaan sillä. Iskettiin sitte se staattori mikä korjattiin mutta oli valopuola paskana, ja valot sunmuut akulta.
Smoto vanteita en ulkonäön kannalta hankkisi vaan ajettavuuden kadulla, kotemilla tuli joskus jo vedettyä hieman smoto tyyliin suht kovassa kantissa ja mutkiin kovaa, enskoilla ei oikein riitä luotto pitoon vaikka olisikin katukumit.. Skootterilla ajan liikenneympyrässä sivukate maassa suht usein
Polvea ei saa maahan kun ottaa toisella puolella kiinni putki ja toisella varin koppa.