Joo tälleen jälkeenpäin miettien olis kyllä pitäny Noh katon pitääkö nesteitä sisällä ja jos ei ni ostan purkuosana uuen jarrunestesäiliön Ja iso kiitos :3
Nonnin uudet vuodet on korkattu kirjaimellisesti ja projektin työstö jatkuu
Tutkin lähempää noita linkkuja ja tilanne ei ollukkaa niin pha ku luulin. Eli maalari laittanu nuo pultit noista reijistä läpi ettei maalia sentään päässyt laakereihin. No siinä kerkesin jo innostua, että laakerit on täysin kunnossa kunnes otin nuo pultit veke ja katoin laakereita ni hiekkaahan ne oli täynnä Yks laakareista oli jo levinnyt tuonne sisälle itestään, pitääpi se kasata. No onneks nurkista löytyi ultraäänipesukone, jolla sain suurimmat hiekat laakereista pois joten ei niitä tarvitsekkaan vaihtaa!
Sitte tilasin hollannista ihan upouuden tankin ni saapaha mustan ja bensatiiviin säilytyspaikan menovedelle Myös jännitteensäätimen tilasin ja toimivan etujarrusylinterin hussekollegalta santulta Sitten teippasin nuo pumpunsuojat, joka oli hieman hankalaa koska nuo tarrat eivät ollutkaan sopivat noille pumpunsuojille joten piti niitä hieman leikkailla Myös hiilikuituteippi löys tiensä bensatankinkorkkii ja mittaristoo. Mittariin en oo oikeen tyytyväine ja pitäs nuo merkkivalotki jotenki siististi leikata. Saattaa myös olla että revin pois. Sitte piti "vähän" dremeliä näyttää tolle etujarrukahvalle ja nyt sopii hyvin tuoho puristimee Kaikkee muutakin on tehty josta ei nyt ole kuvaa, mutta lähipäivinä tulee lisää päivitystä!
Valo vääristää ryppyjä
Viimeksi muokannut finnAndrei päivämäärä 2.1.2016 3:10, muokattu yhteensä 2 kertaa
Jeesjees. Miten oo aatellu saaha ton puristaa. Elikkä toi SMmän "mäntä" ei sovi noihi kahvoihi. Niin hommaatko semmose ktm tai wr husse "männän" vai modaatko jotenki?
finnAndrei
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '08 Peugeot XP Street Evo 3 '12 EX
Pitää kattoo ku saan käsiini ton uuen sylinterin et miten noi kaks kahvaa osuu siihe mäntään. Tossa kattelin myös tuota vanhaa kahvaa niin aika hilkulle menee että saako nuo kaks väkästä puristamaan sitä mintää ilman modauksia. Kyllä päivittelen tänne miten onnistuu!
Ite teippasin ton mittaristion joskus kans nii lämmitin puhaltimella ja painoin näkyviin ne kolot sit tosi teräväl puukol skapelil tms. pyöräyttää ja huom se ei onnistu ku tosissaa teräväl puukol Ja on kyl nätti husse tulos