Oisko tos nyt joku 120-140hp renkaalta? Aika tappopeli jo
_rieska_ kirjoitti:No on kyllä komee alotusviesti!
Kiitoksia!
Eihän sitä malttanut olla ajamatta, ilta kun vähä hämärty niin uskals lähteä pimeän turvin vähä laulattamaan. Ensimmäiseen loivaan ylämäkeen testasin tota, kyllä se nyt ihan eritavalla kiihtyy ku Tezari!!! Johtuen varmaan tuosta Gianellista!! JOka ei enää kurista sylinterin tehoja. Sitten käännyin takasin päin, en oo tezarilla samassa paikassa kerenny kutosta saamaan sisään, nyt sain. Joo, hyvä siinä huomata että takajarrusta oli tehot jävinny, luulisin vauhtia olleen joku 130 ennen käännöstä
Oon kyllä helvetin tyytyväinen tuohon härveliin, meinaa pikkasen tehoa tullut viimeisen 2 vuoden aikana tuohon mottiin. Kiihdytys videota joku päivä
Pitää tarkistaa varmaan jo huomenna tuo imuvuoto tilanne, ei kuitenkaan tarvi ettiä, jos kerta on tuolla missä epäilen. Petollisesti se kyllä vetää, tuo putki onkin ehkä juuri hyvä tuolle setille. Olisin luullut että liian yläkireä.
E: nyt on viimeset muokkaukset tehty alotus viestille, nyt saa luvan kelvata jokskii aikaa. Aika tyytyväinen olen
kymefighter kirjoitti:Pitää tarkistaa varmaan jo huomenna tuo imuvuoto tilanne, ei kuitenkaan tarvi ettiä, jos kerta on tuolla missä epäilen. Petollisesti se kyllä vetää, tuo putki onkin ehkä juuri hyvä tuolle setille. Olisin luullut että liian yläkireä.
E: nyt on viimeset muokkaukset tehty alotus viestille, nyt saa luvan kelvata jokskii aikaa. Aika tyytyväinen olen
Mikä tilanne?
YouTube kanava [X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
kymefighter
Pyörä:
Yamaha DT125 & EX Tappaja TZR129 osina myynnissä!!
Imuvuotoa ei löytynyt. Pitää varmistaa joku päivä ihan ajan kanssa. Joku siinä kuitenkin mättää...
Ilman ryyppyä ei pelaa ollenkaan. Kyllä se nyt kun kaasua runkkaa, muttakun päästää tyhjäkäynnille niin sammuu pienen ajan päästä. Kun yrität ajaa niin ei toimi oollenkaan. Sisällä 185 ps. Ryypyllä toimii muuten ei, mun mielestä pitäis olla imuvuoto. Kun jo noin iso suutinkin... Kysymyksessä Dellorton PHBE 30mm kaasutin.
Problem II. Laatikko öljyt ovat aivan valkoiset, vaikka ajettu alle 10km. Ei ole voinut hikoilla noin paljon, jäähynesteet päässy väärälle puolelle tai jotain??? Mite tämä on mahdollista? nyt en muista ulkoa missä voisi olla vika, mutta joku varmaan osaa kertoa minulle sen?
Imuvuoto löyty testiajon jälkeen... Onneks ajeltiin ryyppy päällä ja suurilla suuttimilla... Muute olis kyllä tullu pahasti turpaan Sylinterin y.p.v.s suojakansi, missä on tiiviste, puuttuu kokonaan. Ei ole hajuakaan missä se on ja kuka sen on syöny. Putki oli edessä niin en aikaisemmin ollut huomannut koko asiaa...
Tuossa vähä huonoissa säädöissä olevaa viteota, me like. Äänet kuulostaa aika omituisilta, ja ylämäkeen kiihdyttely vähän laiskan olosta, kulkee kuitenkin
On se aika äkäsen tuntunenkin, keula kevenee uhkaavasti kun lähtee kiihdyttämän. Y.P.V.S laippaa en löytänyt sitten mistään. Kettu jos myin sen toisen sylinterin mukana niin tapan kaikki. Noita kun ei tunnu lytyvän mistään.... DT:ssä eri sylinteri, ei käy päikseen...
jos laatikkoöljyt harmaata paskaa ni vesipumpun stefa/stefat joita siinä on siis kaks sisäkkäin on menny ja muualta ei suomesta taida saaha ku jammucentteriltä hintaan jotain päälle 30e
Eiköhän se tehottomuus johdu siitä, ettei kaasari ole vielä säädöissä kuten kymefighter videon alapuolella mainitsikin... Ei kannattaisi olla heti nälvimässä jossei kiihdy