Esittely video:
X Putken kiinnityksiä, änärin asentoa muutetaan
X Kaasu vaijeri
X Katteita paikataan ja muutetaan vielä
X Uudet kumit
- Y.P.V.S vaijerit ja servo kiinni
- 14z eturatas
- Sigma kiinni
- Lämpömittari
- Maski
X Jotain maalausta ja lakkausta
- Jarrujen ilmaus
- Moottorin kiinnityksien tarkistusta
- Magneton kevennys
- Sähköjen tarkistus ja johtojen ja liittimien kiinnitys
- Kytkimen säätö ja toimivuus testaus
X Squishin säätöä (jos tarvitsee)
- y.p.v.s säätö
- - Mick Abbeyn laajavetoinen sylinteri, joka on yli 136cc
- Mick Abbeyn sorvaama virikansi, 1,0-1,1mm squish
- Moposportin mäntä, hiottu ja viilattu reunat ¨pyöreiksi¨,
parannettu huuhtelun virtauksia, porattu 5 voitelu reikää,
kiillotettu männän ja kannen pinnat
- Y.P.V.S (vielä yläasennossa, vaijereita ei ole/muokattu akseli
- Gianellin täysputkisto, vanhanmallinen yläkireä
- Y.E.I.S Boostbottle, toimii parhaiten 7800rpm
- Chaoparts hiilikuituläpät, paremmaksi viilatussa läppäkotelossa
- Imukaula 28mm->30mm kaasarille
- 30mm Dellorto PHBE, säätötaulukolla 0->+30 asteeseen
(PS,TK,seosputk,neulat)
- Tulppa: BR9ES-> BR9EG tai BR10EG (matka/huudatus)
- Kytkimessä hiotut välilevyt ja kitkalevyt, 15-25%jäykemmät jouset
- Omavalmiste ketjunohjuri pelastamaan suuremmilta ongelmilta
- Lämpömittari, mekaaninen, testattu kiehuvassa vedessä
- Tarvittaessa säätöä varten pakokaasun lämpötilamittari,
Japanista HKS, myös käytetty tulpan
vaihtoa säätämistyökaluna, mahdollista myös Lambda anturin
laittaminen tilapäisesti
- Sigma
- Kotarin takakatteet
- Muokattu penkki, uudella nahoituksella (itse tehty molemmat)
- Moottorin maalaus
- Rungon maalaus
- Sylinteri, kansi, jarrusatulat, iskari maalattu sinisellä
- Takahaarukka maalattu
- Tankki maalattu
- Muokatut etukatteet, maalattavaksi, ei valmis
- Uudet nappula renkaat alle, continental
- Fatbar tanko
- Kiillotetut vanteet
- Kilventeline, minivilkut, pienempi & sirompi takavalo
- Custom paisuntasäiliö, ei vielä valmis
- Uusi maski
- Änärin muokkausta kotarin katteisiin, tehty sirommaksi
- Sinisiä letkuja mahdollisimman paljon
- Joitakin yksityiskohtia kiillotettu tai hiottu metallin hohtoiseksi
- Pienempiä yksittäisiä osia maalattu
- Lopuksi yksinkertaisia mustavalko/musta sinisiä tarroja
¨Kaikkihan lähti TZR:stä, vuonna 2010, siitä asti tekniikkaa käyty läpi, jonka jälkeen mopo karkasi käsistä. Oli kaikennäköstä settiä kiinni, lopuksi jo Abbeyn road racing sylinterin porttaukset ja kannet. Sittemmin hiilikuitu läppiin, gianellin putkistoon. Lopulta sitten Sylinteri eräiden sattumien jälkeen lähti DT:seen, jolloin saatiin entistä enemmän kuutioita, parempi Gianellin putkisto, joka sopii sylinterille paremmin, hyötynä myös DT:n suurempi iskunpituus, jolloin kuutioita tuli hieman lisää. Lopputulos on aika sanoinkuvaamaton 22v vanha pyörä, josta ei vääntö ja teho tunnu loppuvan kesken.¨
Mulle penkitys paperit ei näytä muuta kuin tehojakauman eri kierros alueille ja parhaat säädöt. Numerot on numeroita, joka penkki näyttää erilaisia tuloksia, lopulliset tulokset katsotaan kesällä tien päällä
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!