Kyseessä Honda NSR vm.2001 "täystehonen" Ainakin piti olla. Kaikki minkä voi tehvä vituiks oli tehty vituiks.. Pientä ehostusta on luvassa ja tehty jo jonkinaikaa. Fighter lookkia yritetty saada repimällä katteet helvettiin ja perää muokkaamalla. Värisävyiksi tulee: mustan sekaan punaisen erisävyillä leikkimistä.
Tekniikkapuolelle ei ole tehty tai tulossa ensimmäisen kesän aikana muutakun ehostusta ja vanhojen jälkien korjailua. Syksyllä ehkä tulossa pieniä piristyksiä ajokauden loppuessa.
Updatelista vuodelle 2014
Pyörän purkaminen Tehty
Sähköjen päällystys ja pätkiminen Tehty
Rungon Lasikuulapuhallus Tehty
Rungon maalaus Mustalla Tehty
Takahaarukan maalaus Tehty
Ehkä numerokilpi valoyhdistelmä Mietinnän alla
Vähän listaa Vanhemmista:
Pyörän totaalinen putsaaminen Tehty
Yliimärä osien karsiminen Tehty
Takahaarukan, pumppujen, Rungonmaalaus Tehty
T palojen maalaus Tehty
Sähköjen siistiminen Tehty
Penkit Löytyy
Takahäkki uusiks Tehty
Takavilkuille telineet Löytyy
Etupumppujen maalaus Tehty
Jarrusatuloiden maalaus Tehty
Koneen puhdistus ikipaskasta Tehty
Joku pytty Löytyy
Uus Mäntä Löytyy
Muutamien kierteiden uusiminen Tehty
Kytkin remppa Tehty
Toinen kaasutin varosiks Löytyy
Startti putsattu Tehty
Maski/valot vilkut Löytyy
Uusi akku Löytyy
RC-valven Ohjausboxi ja servo uusiin Löytyy
Vanneteipit Löytyy
Tankin suojatarra Löytyy
Koson mittaristoLöytyy
Takarengas Löytyy
Raisereille reiät T_palaan tehty
(Virtalukon siirto) Siirretty tankin alle
Fatbar Tehty Mutta ei sovi joten myyntiin
Peili/peilit löytyy
Ehkä takakate Tekemättä
+Kaikkee pikku hilpettä
Vikaa löytyy vielä, mutta aika hyvin on editynyt. Ennen kortinsaantia pitäis olla ajo kunnossa eli aikaa alkaa on vähän. Teknisiä ongelmia varmasti tulee lisää niiku melkeen aina tämmösissä projekteissa, mutta eiköhänne siitä selviä.
SIITÄ KAIKKI LÄHTI
Kyseessä siis kymefighter käyttäjän veli.
Tuli ostettua parikuukautta sitten tollainen näsärin piikki vuosimallia 2001 (ei kuvan pyörä mutta vastaava).
Pientä remppaa luvassa neljänpuolensadan kilsan jälkeen kytkin leipo, eikä enää suostunu irrottamaan. No otin sivukatteet irti ja kopan pois, ei suurempaa vikaa kun kruunun hiomista ja kasaan
Pyörässä oli muutamia ''patenttikohtia'' joten rupesin tutkimaan vähän tarkemmin. Noo kaikki katteet pois takana kaikki mahdolliset sähköjohdot ja muut irrallaan katteiden sisällä lentelemässä. Mittaristot ja kaikki etukatteet revin irti, valoiksi oli laitettu halogeenit jotka ei ollukkaan oikeen mahtuneet vaan laitettu kiinni purukumilla ja kuumaliimalla? (ylimäärä osia)
Sähköjohtoja olen käynyt läpi ja siirtänyt niitä niin että keulaan menevät johdot menevät rungon alta eikä ulkopuolelta. Runkoon on tullut pari kivaa kulumajälkeä joita on ihan turha yrittää korjata sähköjohtojen hinkattua sitä vasten . Pakoaukon säätimen servoboxikin oli oli toiminnassa mutta roikkui irtonaisena kaasuttimen päällä
Ja sitten siirrytään vähän kalliimpiin patentteihin: sylinterin otin irti ja sieltä paljastu pakoaukon reunat huonossa kunnossa ja siitäjohtuen pakoaukon säädin jumissa ylä asennossa. Myyjä sano että männällä on ajettu 1000km ja toinen rengas on vaan paskana, mutta empä usko toisellapuolella on kulumajäljet.joista kyllä näkee että ei ole tervemäntä. Huomenna kuvaa tulossa sylinteristä, männästä ja nykyisestä tilanteesta.
(kuva paripäivää sitten)